the new motion

Algemene vragen over de Opel Ampera & Chevrolet Volt, antwoorden en ervaringen
Plaats reactie
Prins Heerlijck
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 16 mar 2012, 20:01
km-stand: 26941
Lifetime: 12
Auto: Ampera

the new motion

Bericht door Prins Heerlijck »

Hallo,

Wat is julie ervaring met The New Motion.
Ik heb de ampera eind maart besteld en inmiddels 2 weken in mn bezit maar nog steeds helemaal niks gehoord van The New Motion. Ik heb inmiddels zelf maar het e.e.a. in werking gezet maar volgens mij is ondersteuning van TNM onderdeel van de aanschaf van de wagen, wat is jullie ervaring hiermee
Gebruikersavatar
Marcel
Stamgast
Berichten: 415
Lid geworden op: za 14 apr 2012, 14:02
km-stand: 70000
Lifetime: 21
Auto: Ampera
Locatie: Assendelft

Re: the new motion

Bericht door Marcel »

Het eerste contact maakte ik zelf, aangezien niemand hun heeft verteld dat ik de auto had gekocht. :think:
Dus zelf denk ik dat dit meer aan de Opel dealers ligt dan aan de New Motion.
Daarna altijd goed contact en belde ze mij terug als ze iets meer wisten mbt mijn laadpunt.
Mijn laadpunt ging na 5 dagen stuk op een woensdag, vrijdag was de installateur bij ons en heeft het gehele binnenwerk vernieuwd :thumbup:
Ook even bellen met ze voor je laadpas van de New Motion die je van jou dealer moet krijgen ( ik moest er zelf om vragen )
Binnen een dag werkte mijn pasje :thumbup:
Ik ben zelf dus zeer tevreden.

Gr,
Marcel.
Ampera Sovereign Silver met navi/camera/alarm, Pilot 5000k Xenon, 19" en Pod-Point.

Voeding : 25 zonnepanelen goed voor 6250Wp
:wave:
Jvdheuvel
Bekende
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 13 mei 2012, 16:43
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: Bolt

Re: the new motion

Bericht door Jvdheuvel »

Ik moest ook eerst bellen voor eerste contact, pas deed het niet nu wel gelukkig.
Wat ik met die public laadpalen vind is het gebrek aan centrale controle over die dingen.
Was van de week in Urk proberen aan de laadpaal van hvc e-laad. Werkte niet, dus bellen met storingsnummer erop, kom bij een kerel van administratie terecht, die weet van toete nog blaze en de mensen die over de palen gaan uhhh zijn op vakantie zijn over 2 weken terug,
Dat schiet lekker op.
Mijns inzien zouden ze de palen centraal moeten kunnen bedienen uitlezen.
Gebruikersavatar
franc
Stamgast
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 09 apr 2012, 11:27
km-stand: 136000
Lifetime: 48
Auto: Ampera
Locatie: Heerlen

Re: the new motion

Bericht door franc »

Ze kunnen die palen ook centraal bedienen en uitlezen. Je kwam waarschijnlijk bij de verkeerde persoon uit, of ze hebben inderdaad problemen met de vakantievervanging.
-Franc
Cyber Grey Ampera (april 2012)
Gebruikersavatar
SveNRG
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 18 mar 2012, 12:15
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: Bolt
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: the new motion

Bericht door SveNRG »

Prins Heerlijck schreef:Hallo,

Wat is julie ervaring met The New Motion.
Ik heb de ampera eind maart besteld en inmiddels 2 weken in mn bezit maar nog steeds helemaal niks gehoord van The New Motion. Ik heb inmiddels zelf maar het e.e.a. in werking gezet maar volgens mij is ondersteuning van TNM onderdeel van de aanschaf van de wagen, wat is jullie ervaring hiermee
Beste Prins Heerlijck,

Nadat wij van een dealer vernemen dat er een Ampera is aangeschaft, nemen we graag binnen 48 uur contact op. Wanneer dit niet gebeurt, hebben wij geen gegevens om dit actief te doen. Graag nemen we alsnog contact met je op om te bespreken of we iets voor je kunnen betekenen.

Je contactgegevens mag je in dat geval achterlaten via een bericht naar mij hier op het forum of info@thenewmotion.com. Je kunt natuurlijk ook direct contact met ons opnemen via 088 0109 500.

We hopen van harte dat we je alsnog verder kunnen helpen!

Met vriendelijke groet,

Sven - The New Motion
Interaction Designer bij The New Motion
Plaats reactie