Dennis schreef:Ik ben van de week zelf gespot door een Oostenrijker op de Grossglockner. Daarna schoof een Duitse Ampera aan en hebben we met zijn drieën foto's gemaakt. De foto staat op het Duitse Ampera forum, http://www.opel-ampera-forum.de/viewtop ... 2&start=20. (ich bin naturlich die Hollander). Alledrie erg enthousiast over de Ampera. Het leuke van de in de bergen rijden is dat ik nu reeds ruim 100 km op de accu heb gereden en nog steeds 40 km over heb. Lang leve de L stand berg afwaarts! Voor degenen die nog naar Oostenrijk afreizen, check dan even de iPhone. Zoek op "Kelag" en je kunt zoeken op laadpalen im Austria. Zelfs op de hoogste berg van Oostenrijk, de Grossglockner, is een laadpaal te vinden!
Vanuit Oostenrijk,
Gr. Dennis
Grappig, ik ben vandaag terug gekomen van 2 weken Oostenrijk (Hinterglemm) en heb zowel tijdens de rit als tijdens mijn verblijf in Oostenrijk geen enkele Ampera zien rijden. De enige Ampera die ik gezien heb stond bij een Opel dealer
Je hebt met zo'n Ampera wel ongelofelijk veel bekijks. We hebben regelmatig gehad dat er mensen rondom de auto liepen en naar binnen kijken om de Ampera eens goed te kunnen bekijken.
Bij ons in het dorp "austerlitz, gemeente zeist" met nog geen 1600 inwoners rijden er 3 ampera's, 1 witte (Ter berg), 1 zwarte en de mooiste Lithium white.
bespot bij mijzelf onder de carport aan de stroom vandaag voor het eerst, rijd als de brandweer vandaag mijn oude Sangyoung rexton omgeruild voor de Ampera Silver met 19 inch sokjes! Tja heeeel verschil
Vandaag in Arkel - Gorinchem Papland witte ampera *-TFK-*
Zie tussen Gorinchem en Maarssen maar weinig ampera's in de spits, vond het dus wel apart om er een tegen te komen op een plek dat je niet zou verwachten
Dennis schreef: knip ...Voor degenen die nog naar Oostenrijk afreizen, check dan even de iPhone. Zoek op "Kelag" en je kunt zoeken op laadpalen im Austria. Zelfs op de hoogste berg van Oostenrijk, de Grossglockner, is een laadpaal te vinden!
Vanuit Oostenrijk,
Gr. Dennis
Voor mensen die geen iPhone hebben maar bijvoorbeeld een smart phone van voor dat Apple er eindelijke een maakte je kan gewoon ook met google zoeken op Kelag.
hjmeiborg schreef:regelmatig een zwarte Opel Ampera van en naar Almelo-Maria Parochie.
Dan ben ik waarschijnlijk gespot , woon-werkverkeer van Almelo naar Enschede.
Gisteren en vandaag een witte Opel Ampera gezien. Gisteren van Almelo tot aan eerste rotonde bij Borne achter een witte Ampera gereden. Vandaag zag ik in Almelo een witte Ampera afslaan van Van Rechteren Limpurgsingel naar de Nijreessingel.