Ambient lighting

Algemene vragen over de Opel Ampera & Chevrolet Volt, antwoorden en ervaringen
Plaats reactie
BlackEyed
Vaste klant
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: Ampera

Ambient lighting

Bericht door BlackEyed »

In de specs van de auto staat op de Opel site 'ambient lighting'.

Wat is dit? In het interieur heb ik geen verlichting, behalve als ik de lampjes aan doe.
Olympic White, Lederen bekleding Jet Black/Frosted Nickel, Park Pilot voor en achter incl. achteruitrijcamera, Navigation Audio Pack
LightningBlue
Vaste klant
Auto: Bolt

Re: Ambient lighting

Bericht door LightningBlue »

Heb ik me ook wel eens afgevraagd. Vraag is hier een daar op internet over de Volt ook gesteld. Volgens mij was de algemene conclusie dat die feature het niet gehaald heeft in de eindproductie, maar nog in de specs staat.

Han
Why, this car is automatic
it's systamatic, it's hydromatic
Why, it's blue lighting! (blue lightning!)
Go, go, go, go, go, go, go, go, go, go
BlackEyed
Vaste klant

Bericht door BlackEyed »

LightningBlue schreef:Heb ik me ook wel eens afgevraagd. Vraag is hier een daar op internet over de Volt ook gesteld. Volgens mij was de algemene conclusie dat die feature het niet gehaald heeft in de eindproductie, maar nog in de specs staat.

Han
Dan gaat-ie maandag weer terug. Is nou net de reden waarom ik 'm heb aangeschaft.
Olympic White, Lederen bekleding Jet Black/Frosted Nickel, Park Pilot voor en achter incl. achteruitrijcamera, Navigation Audio Pack
franc
Stamgast
km-stand: 136000
Lifetime: 48

Bericht door franc »

De 'ambient lighting' is dat ene lullige blauwe ledje dat in de dakconsole zit. Dat schijnt een beetje blauw licht op de versnellingshendel. Het valt nauwelijks op in het donker, maar als je het afplakt dan merk je het verschil toch wel.
-Franc
Cyber Grey Ampera (april 2012)
Ivo
Beheerder
km-stand: 171000
Lifetime: 41
Auto: anders
Contacteer:

Bericht door Ivo »

franc schreef:De 'ambient lighting' is dat ene lullige blauwe ledje dat in de dakconsole zit. Dat schijnt een beetje blauw licht op de versnellingshendel. Het valt nauwelijks op in het donker, maar als je het afplakt dan merk je het verschil toch wel.
-Franc
Waterval verlichting, hele fora staan er vol van om dat zelf te maken bij de net wat oudere of minder uitgevoerde Europese bakken :twisted:

Ik hou er wel van :thumbup:
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
Plaats reactie