Ik ben Chris van Pommeren, directeur van een onderneming in de Healthcare. Meer dan 22 jaar heb ik verschillende Mercedessen modellen mogen besturen maar mede door overheidsmaatgel heeft mij doen besluiten om naar het 0 niveau te gaan en daar bleef over de Opel Ampera. Qua rijden fantastisch maar in afwerking en luxe geen vergelijk met de Mercedes maar ok ik wist dat ik moest inleveren.
Op 20 juli kreeg de Lithuim white compleet met alle denkbare opties geleverd en direct na een week werd de Opel aktie aangekondigd met 2 gratis Lolo oplaad inst. Ik had net een investering gedaan van €2.200 voor 1 paal. Waarrom nu even geen melding door de dealer Stam te Nieuwegein dat deze aktie komende was. Dan had ik nog een weekje gewacht. Deze verwees mij naar Opel Nederland ( jammer dat men alleen enthousiast akties zijn bij Sales)
Totaal been medewerking of coulance vanuit Opel Nederland en het antwoord van " jammer". U komt er niet voor in aanmerking.
Mijn enthousiaste gevoel van de Ampera is redelijk gematigd en mocht dergelijke behandeling nimmer tegenkomen.
Jammer dat men zich op deze wijze opsteld en hetgeen leid dat enige aanbeveling niet aan de orde zal zijn.
Een overgang naar de Ampera
- mc_alistair
- Moderator
- km-stand: 86000
- Lifetime: 38
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Re: Een overgang naar de Ampera
Vervelend om te horen... Zeker niet netjes
van Opel...
Maar wat vind je van de auto zelf rijden etc?
Maar wat vind je van de auto zelf rijden etc?
Cyber Gray - Full Option + SPX Voltec Thuislader
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Re: Een overgang naar de Ampera
Welkom in Volt- en Amperaland. Haal de auto en de dealer niet door elkaar!
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne