Voorstellen
-
martijn
- Newbie
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Voorstellen
Hallo,
Ik ben Martijn en heb vandaag de knoop doorgehakt en een Ampera besteld. Gekocht op de zaak. Bij van Mill in Dordrecht.
Wel heel goed moeten nadenken. Want die 0% bijtelling is natuurlijk heel verleidelijk, maar het moet vooral ook een fijne auto zijn. Twee proefritten gemaakt en na lang wikken en wegen de knoop doorgehakt.
Wordt een witte, kan er ook reclame op.
Ik wil er een set 18 of 19 inch velgen onder bestellen, heeft er iemand ervaring mee?
Groet, Martijn.
Ik ben Martijn en heb vandaag de knoop doorgehakt en een Ampera besteld. Gekocht op de zaak. Bij van Mill in Dordrecht.
Wel heel goed moeten nadenken. Want die 0% bijtelling is natuurlijk heel verleidelijk, maar het moet vooral ook een fijne auto zijn. Twee proefritten gemaakt en na lang wikken en wegen de knoop doorgehakt.
Wordt een witte, kan er ook reclame op.
Ik wil er een set 18 of 19 inch velgen onder bestellen, heeft er iemand ervaring mee?
Groet, Martijn.
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Re: Voorstellen
Welkom op dit forum en het goede gezelschap van de Ampera- en Voltrijders. Er is op dit forum een schat aan informatie te vinden over allerhande vragen, onder andere over jouw vraag. Zie hiervoor de verschillende topics onder "Wielen en banden".martijn schreef: Ik wil er een set 18 of 19 inch velgen onder bestellen, heeft er iemand ervaring mee?.
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
-
Erdeke
- Vaste klant
- Auto: Ampera
Hoi Martijn,
Welkom hier op het forum en gefeliciteerd met de bestelling van de Ampera.
Wat betreft het monteren van andere velgen, Van Mill heeft mij daar zeer goed mee geholpen. Omdat ik waarschijnlijk de eerste was die bij hun deze vraag stelde hebben ze zelfs de velgen van een Zafira afgehaald en gepast onder de Ampera. Het blijkt dat de velgen van de Astra en Zafira (met steek 5x115), gecombineerd met banden van 225 breed prima passen onder de Ampera.
Ik rij nog steeds naar volle tevredenheid met de 19" velgen van de Zafira met 225/45R19 banden er op. Je levert wel wat in qua elektrische rangen, maar het comfort en de wegligging blijven goed.
Welkom hier op het forum en gefeliciteerd met de bestelling van de Ampera.
Wat betreft het monteren van andere velgen, Van Mill heeft mij daar zeer goed mee geholpen. Omdat ik waarschijnlijk de eerste was die bij hun deze vraag stelde hebben ze zelfs de velgen van een Zafira afgehaald en gepast onder de Ampera. Het blijkt dat de velgen van de Astra en Zafira (met steek 5x115), gecombineerd met banden van 225 breed prima passen onder de Ampera.
Ik rij nog steeds naar volle tevredenheid met de 19" velgen van de Zafira met 225/45R19 banden er op. Je levert wel wat in qua elektrische rangen, maar het comfort en de wegligging blijven goed.
-
martijn
- Newbie
Dank je wel voor je reactie!
Ziet er inderdaad heel goed uit. Er zijn ook wel alternatieven in de universele velgenmarkt, maar dat is het toch net niet.
Weet je nog wat je er ongeveer voor hebt betaald? Wilde ze je originele velgen inruilen? Ik denk erover om daar winterbanden op te zetten. Groet, Martijn.
Ziet er inderdaad heel goed uit. Er zijn ook wel alternatieven in de universele velgenmarkt, maar dat is het toch net niet.
Weet je nog wat je er ongeveer voor hebt betaald? Wilde ze je originele velgen inruilen? Ik denk erover om daar winterbanden op te zetten. Groet, Martijn.
-
Marijn
- Newbie
Welkom Martijn,
Weer een Ampera in de buurt... mijn zaak zit in Dordrecht
Veel rijplezier!
Gr. Marijn
Weer een Ampera in de buurt... mijn zaak zit in Dordrecht
Veel rijplezier!
Gr. Marijn
Opel Ampera... het stille genieten!
-
Erdeke
- Vaste klant
Ik geloof dat ik iets van 2800 euro heb betaald voor de velgen plus banden. Op de originele velgen heb ik gelijk bij aflevering winterbanden laten zetten. Lekker makkelijk wisselen zodra het weer slechter wordt...
-
Jvdheuvel
- Bekende
Heb dezelfde als ereke der onder bicolor Opel als optie bij de Astra opc iets van 3200 betaald voor velgen 19 inch + Michelin 225 40 r19 + winterbanden op de originele velgen. En inruil van de originele banden.
-
Erdeke
- Vaste klant
Ik ben benieuwd naar de combi van de velgen met zilver. Foto's!?Jvdheuvel schreef:Heb dezelfde als ereke der onder bicolor Opel als optie bij de Astra opc iets van 3200 betaald voor velgen 19 inch + Michelin 225 40 r19 + winterbanden op de originele velgen. En inruil van de originele banden.
-
martijn
- Newbie
Rij inmiddels een kleine week met de auto. Inclusief de 19"Zafira Tourer velgen.
Veel bekijks en ook prima tevreden.
Morgen worden de achterlichten vervangen ivm vocht.
Een volle stroomlading heeft tot op heden niet meer dan 54 km range aangegeven.
Ben prima tevreden, moet nog een beetje aan de vele knopjes wennen maar alles werkt wel goed.
Wel een grote dode hoek bij de A stijl.
Jammer dat de auto geen 100 km op stroom kan rijden.....nog maar een paar jaar wachten.
Volgende week reclame erop en het dak zwart wrappen. Ik zal een foto plaatsen.
Van Mill in Dordrecht is wat mij betreft aan te raden.
Martijn.
Veel bekijks en ook prima tevreden.
Morgen worden de achterlichten vervangen ivm vocht.
Een volle stroomlading heeft tot op heden niet meer dan 54 km range aangegeven.
Ben prima tevreden, moet nog een beetje aan de vele knopjes wennen maar alles werkt wel goed.
Wel een grote dode hoek bij de A stijl.
Jammer dat de auto geen 100 km op stroom kan rijden.....nog maar een paar jaar wachten.
Volgende week reclame erop en het dak zwart wrappen. Ik zal een foto plaatsen.
Van Mill in Dordrecht is wat mij betreft aan te raden.
Martijn.
- davintage
- Newbie
- km-stand: 10
- Lifetime: 5
Hallo,
Ik vind de 19" zafira velgen heel mooi.
Alleen een vraagje hierover : passen deze velgen onder de ampera zonder aanpassingen ? (spacers etc )
Wat heb je gedaan met de originele banden en of velgen ?
Kreeg je nog wat terug na eventuele inruil van deze wielen banden ?
Alvast bedankt voor het antwoorden !
Groet,
Chris
Ik vind de 19" zafira velgen heel mooi.
Alleen een vraagje hierover : passen deze velgen onder de ampera zonder aanpassingen ? (spacers etc )
Wat heb je gedaan met de originele banden en of velgen ?
Kreeg je nog wat terug na eventuele inruil van deze wielen banden ?
Alvast bedankt voor het antwoorden !
Groet,
Chris