Voorstellen Cybergrey
- CyberGrey
- Sponsor
- km-stand: 85000
- Lifetime: 16
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Voorstellen Cybergrey
Al een tijdje bezig om een Ampera te kunnen bestellen, uitgangspunten waren:
Ampera met full Options, Cybergrey
Lease
laadpunten thuis en op de zaak.
Fietsendrager,
Nu 6 weken verder nog niet gerealiseerd, problemen zitten hem voornamelijk in de fietsendrager!
Ampera met full Options, Cybergrey
Lease
laadpunten thuis en op de zaak.
Fietsendrager,
Nu 6 weken verder nog niet gerealiseerd, problemen zitten hem voornamelijk in de fietsendrager!
Laatst gewijzigd door CyberGrey op wo 29 aug 2012, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
-
Erdeke
- Vaste klant
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
Re: Voorstellen Cybergrey
Als de fietsdrager je voornaamste probleem is, dan kun je de Ampera volgens mij zonder problemen bestellen.
Thule levert dakdragers voor de Ampera waar je zowel fietsdragers als skiboxen zonder problemen op kunt monteren. Diverse forumbezoekers, waaronder ikzelf hebben afgelopen zomer de nodige kilometers gemaakt met deze dakdragers en ze zijn echt prima.
Thule levert dakdragers voor de Ampera waar je zowel fietsdragers als skiboxen zonder problemen op kunt monteren. Diverse forumbezoekers, waaronder ikzelf hebben afgelopen zomer de nodige kilometers gemaakt met deze dakdragers en ze zijn echt prima.
- CyberGrey
- Sponsor
- Contacteer:
Een dakdrager is voor mij geen oplossing, het moet een trekhaak oplossing zijn, zeer regelmatig gebruik!
- CyberGrey
- Sponsor
- Contacteer:
Ben overigens na een paar weken gaan twijfelen of het nu toch een Lithium White gaat worden.....CyberGrey schreef:Een dakdrager is voor mij geen oplossing, het moet een trekhaak oplossing zijn, zeer regelmatig gebruik!
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
In een paar andere topics is uitvoerig gesproken over de mogelijkheden van de fietsdrager. Kijk bijvoorbeeld bij http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php ... 9&start=20 en dan zal de beslissing snel gevallen zijn (Lithium White is trouwens ook een heeeeele mooie kleurCyberGrey schreef:Een dakdrager is voor mij geen oplossing, het moet een trekhaak oplossing zijn, zeer regelmatig gebruik!
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- CyberGrey
- Sponsor
- Contacteer:
Ik ben ruim bekend met alles wat hier op de site staat en nog meer, de dealer en de lease afdeling houden zich aan het standpunt van Opel Nederland! Uiteraard kan ik dat negeren en de Ampera bestellen, en bijvoorbeeld bij van de Kooij de fietsdrager/trekhaak laten monteren. En misschien gaat het zo wel gebeuren.Poul schreef:In een paar andere topics is uitvoerig gesproken over de mogelijkheden van de fietsdrager. Kijk bijvoorbeeld bij http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php ... 9&start=20 en dan zal de beslissing snel gevallen zijn (Lithium White is trouwens ook een heeeeele mooie kleurCyberGrey schreef:Een dakdrager is voor mij geen oplossing, het moet een trekhaak oplossing zijn, zeer regelmatig gebruik!).
Groeten,
Poul
- CyberGrey
- Sponsor
- Contacteer:
Ik heb dinsdag een Ampera besteld, zal een weekje of 4 duren!
Cybergrey (toch nog), full options, waxoil bij aflevering (iemand ervaring?), flap onder bumper inkorten of kortere versie bestellen. Dealer wil geen trekhaak/fietdrager monteren op advies van Opel Nederland, dus maar naar van der Kooij als ik hem in bezit heb. Ook Opel lease wilde hier niet in mee dus maar zefl gekocht.
Moet nog wat informatie binnen krijgen, maar ik denk de thuislader uit de actie van Opel op de zaak te hangen en thuis een Pod Point met lange vaste kabel (moet ongeveer 7,5 meter zijn). iemand ervaring met de pod point?
De lader voor op de zaak uit de actie is niet echt interesant gezien de voorwaarde en de kosten voor het opladen.
Je betaalt uitendelijk de lader toch terug via het openbare laad tarief minus de vergoeding . Omgerekenend ongeveer 5 uur per week laden in die 5 jaar breakeven. dus niet echt "gratis"
Cybergrey (toch nog), full options, waxoil bij aflevering (iemand ervaring?), flap onder bumper inkorten of kortere versie bestellen. Dealer wil geen trekhaak/fietdrager monteren op advies van Opel Nederland, dus maar naar van der Kooij als ik hem in bezit heb. Ook Opel lease wilde hier niet in mee dus maar zefl gekocht.
Moet nog wat informatie binnen krijgen, maar ik denk de thuislader uit de actie van Opel op de zaak te hangen en thuis een Pod Point met lange vaste kabel (moet ongeveer 7,5 meter zijn). iemand ervaring met de pod point?
De lader voor op de zaak uit de actie is niet echt interesant gezien de voorwaarde en de kosten voor het opladen.
Je betaalt uitendelijk de lader toch terug via het openbare laad tarief minus de vergoeding . Omgerekenend ongeveer 5 uur per week laden in die 5 jaar breakeven. dus niet echt "gratis"
- Marcel
- Stamgast
- km-stand: 70000
- Lifetime: 21
Mijn pod point heeft een kabel van 5 meter, dat is best wel aan de korte kant hoor. 
Ampera Sovereign Silver met navi/camera/alarm, Pilot 5000k Xenon, 19" en Pod-Point.
Voeding : 25 zonnepanelen goed voor 6250Wp
Voeding : 25 zonnepanelen goed voor 6250Wp
- Kat9
- Sponsor
- km-stand: 150000
- Lifetime: 23
Ik kan gelukkig vlak bij mijn Pod Point parkeren, dus de kabellengte is geen issue. Lader bevalt verder goed, en ik ben benieuwd naar de laders met de "krulsnoeren". (Sorry, kan niet op de naam komen). Worden deze kabels niet ontzettend uitgerekt (als de ouderwetse telefoonkabels) ??
Koen
Koen
Forum Sponsor, Koen Engineering & Consultancy
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!
- CyberGrey
- Sponsor
- Contacteer:
SPX Voltec!Kat9 schreef:Ik kan gelukkig vlak bij mijn Pod Point parkeren, dus de kabellengte is geen issue. Lader bevalt verder goed, en ik ben benieuwd naar de laders met de "krulsnoeren". (Sorry, kan niet op de naam komen). Worden deze kabels niet ontzettend uitgerekt (als de ouderwetse telefoonkabels) ??
Koen