Ik rij de Ampera voornamelijk in de L stand. Daarbij is het regeneratie effect hoger dan in de D stand. Is het regeneratie verschil groot (ik bemerk een significant grotere remsterkte op de electromotor) in KwH en kan je gewoon zo blijven rijden in de L stand?
Groet, Raymond
Rijden in L stand
- Poul
- Moderator
- Berichten: 2079
- Lid geworden op: vr 18 mei 2012, 21:15
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: Rijden in L stand
Volgens mij is in een ander topic hier al een discussie over: http://amperaforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=557
Deze discussie is alleen wel terug te vinden onder een heel andere titel.
Maar misschien heb ik het mis. Zo niet, dan is de nu gestelde vraag wellicht beter te continueren in het oudere draadje.
Groeten,
Poul
Deze discussie is alleen wel terug te vinden onder een heel andere titel.
Maar misschien heb ik het mis. Zo niet, dan is de nu gestelde vraag wellicht beter te continueren in het oudere draadje.
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- Unit106
- Moderator
- Berichten: 1393
- Lid geworden op: wo 22 feb 2012, 20:49
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
- Locatie: Vlaardingen
Re: Rijden in L stand
Inderdaad, gaat deze op slot!Poul schreef: Maar misschien heb ik het mis. Zo niet, dan is de nu gestelde vraag wellicht beter te continueren in het oudere draadje.
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden