Voorstellen : Black Ampera
-
jotema
- Vaste klant
- km-stand: 138000
- Lifetime: 60
- Auto: Ampera
Re: Voorstellen : Black Ampera
Nou Age,
Dat wordt het hele weekend genieten. Lekker zoeven.
Let op, boven de 100 km/h gaan je accu's snel leeg.
Ik rij vanaf die snelheid altijd op de range extender.
Daaronder zoveel mogelijk electrisch.
Vooral in lange files verbruik je amper iets...
Dat wordt het hele weekend genieten. Lekker zoeven.
Let op, boven de 100 km/h gaan je accu's snel leeg.
Ik rij vanaf die snelheid altijd op de range extender.
Daaronder zoveel mogelijk electrisch.
Vooral in lange files verbruik je amper iets...
ZZP, zwart, full opties, SPX, 60.000 km/jaar, vanaf mei 2012
- Calypso
- Bekende
- km-stand: 12500
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
- Contacteer:
10pizza schreef:Morgenochtend is het zover. Zeer benieuwd.
Zaterdag mag mijn vrouw meteen een 200km ermee gaan rijden, ben benieuwd hoe het haar gaat bevallen!
En? Hoe is het haar bevallen?
Mijn vrouw is helemaal lyrisch over de Ampera. Ben hem dan ook regelmatig 'kwijt' ...
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Is je vrouw dan een "hem"? Of bedoel je dat je oude liefde er met je nieuwe liefde vandoor is?Calypso schreef:10pizza schreef:Morgenochtend is het zover. Zeer benieuwd.
Zaterdag mag mijn vrouw meteen een 200km ermee gaan rijden, ben benieuwd hoe het haar gaat bevallen!
Mijn vrouw is helemaal lyrisch over de Ampera. Ben hem dan ook regelmatig 'kwijt' ...
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- Calypso
- Bekende
- km-stand: 12500
- Contacteer:
Alex schreef:Is je vrouw dan een "hem"? Of bedoel je dat je oude liefde er met je nieuwe liefde vandoor is?Calypso schreef:10pizza schreef:Morgenochtend is het zover. Zeer benieuwd.
Ik begrijp je woordgrap
En laat mijn vrouw maar niet horen dat ze mijn 'oude' liefde is......
- 10pizza
- Newbie
- km-stand: 167000
- Lifetime: 44
Mijn vrouw afgelopen zaterdag lekker met de ampera weggeweest, maar voornamelijk benzine-aangedreven gereden. Zonder problem en prima bevallen!
vanochtend lekker volledig electrisch naar de zaak gereden. Gestart met bereik van 58km, na 45km rijden nog 22km bereik over volgens het dashboard, voornamelijk door de 30, 60 en 80km stukken die ik rijdt.
nu even aan de lader op kantoor. Helaas nog niks van de new motion installateur gehoord, dus eerst nog even aan de haspel op 6A.
Wachten is ook nog op de SPX voor thuis, dus daar ook op het gewone stopcontact. 10A lukt daar gelukkig zonder probleem.
Tot nu toe in ieder geval prima bevallen. Enige puntje is dat ik geen idee heb hoe ik de telefoonboek functie activeer via de touchscreen. Toch maar even de handleiding lezen denk ik?

vanochtend lekker volledig electrisch naar de zaak gereden. Gestart met bereik van 58km, na 45km rijden nog 22km bereik over volgens het dashboard, voornamelijk door de 30, 60 en 80km stukken die ik rijdt.
nu even aan de lader op kantoor. Helaas nog niks van de new motion installateur gehoord, dus eerst nog even aan de haspel op 6A.
Wachten is ook nog op de SPX voor thuis, dus daar ook op het gewone stopcontact. 10A lukt daar gelukkig zonder probleem.
Tot nu toe in ieder geval prima bevallen. Enige puntje is dat ik geen idee heb hoe ik de telefoonboek functie activeer via de touchscreen. Toch maar even de handleiding lezen denk ik?

Black Ampera - SPX Voltec - Fryslan
-
Marijn
- Newbie
- km-stand: 0
Mooi dat je een foto erbij hebt gezet... even een tip, rol altijd het snoer helemaal uit.
Ook al heb je de lengte niet nodig, als er stroom doorheen gaat kan het snoer opwarmen dus moet het niet op een haspel liggen. Ooit geleerd bij een normaal verlengsnoer
Ook al heb je de lengte niet nodig, als er stroom doorheen gaat kan het snoer opwarmen dus moet het niet op een haspel liggen. Ooit geleerd bij een normaal verlengsnoer
Opel Ampera... het stille genieten!
-
Michael
- Stamgast
- km-stand: 0
ja alleen geldt dit niet voor de oplader van de ampera omdat het draad een stuk dikker is dan een huis tuin en keuken verlengsnoer. 
- 10pizza
- Newbie
- km-stand: 167000
- Lifetime: 44
De ampera kabel is fors en kan wel wat hebben, maar inderdaad, afrollen is beter. Dat doe ik ook met de haspel die tussen de lader en het stopcontact zit, aangezien die max 2500W aangeeft. Laden op 10A in ieder geval geen probleem heb ik vanochtend gemerkt.
Vanavond komt the new motion langs voor een schouwing voor een paal. Opel actie vergoedt 400,- van de installatiekosten, maar ik heb zo'n vermoeden dat dat wel weer duurder zal uitvallen.....
Vanavond komt the new motion langs voor een schouwing voor een paal. Opel actie vergoedt 400,- van de installatiekosten, maar ik heb zo'n vermoeden dat dat wel weer duurder zal uitvallen.....
Black Ampera - SPX Voltec - Fryslan