Eerste foto van jouw Ampera / Volt
-
Remes
- Bekende
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Re: Eerste foto van jouw Ampera
erg nieuwsgierig, maar volgens mij gaat er iets mis met het plaatsen van de foto's ??? 
- boeuf
- Harde kern
- Auto: anders
ff rechts-klikken op het woord 'Afbeelding' en kiezen voor 'Afbeelding bekijken' en je komt op ImageShack in de fotoserie terecht (in Google Chrome tenminste)Remes schreef:erg nieuwsgierig, maar volgens mij gaat er iets mis met het plaatsen van de foto's ???
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
-
Kippe12
- Newbie
- km-stand: 31000
- Lifetime: 52
Hallo iedereen, misschien hebben jullie het al gelezen in mijn voorstelronde ik heb een Ampera laten wrappen en achter ramen laten tinten zie hieronder de foto's voor het resultaat.

Ben zelf zeer tevreden over het resultaat dat is uitgevoerd door ten Dam design in samenwerking met Total reclame
PS. Ik heb geen aandelen in deze bedrijfen.
Groeten Kippe

Ben zelf zeer tevreden over het resultaat dat is uitgevoerd door ten Dam design in samenwerking met Total reclame
PS. Ik heb geen aandelen in deze bedrijfen.
Groeten Kippe
-
WimZ
- Newbie
- km-stand: 43000
- Lifetime: 28
- Auto: Bolt
- Contacteer:
Oeps! Smaken verschillen, sorry maar ik vindt het vreselijk.
Ongetwijfeld ben jij er blij mee en zijn er anderen die dit ook mooi vinden. Veel plezier met je auto
Ongetwijfeld ben jij er blij mee en zijn er anderen die dit ook mooi vinden. Veel plezier met je auto
-
Thelosen
- Vaste klant
- km-stand: 23000
- Lifetime: 24
- Auto: Bolt
In ieder geval is dit weer een andere uitvoering en ik vind het dus wel mooi. Ik ben er alleen bang voor dat vette vingers of ander vuil moeilijk te verwijderen zijn.WimZ schreef:Oeps! Smaken verschillen, sorry maar ik vindt het vreselijk.
Voordeel is ook dat je over enige tijd met minimale investeringen weer een nieuwe auto hebt!
- boeuf
- Harde kern
- Auto: anders
Vind dat matte er altijd bruut uitzien, had er bija een Lancia Delta voor uigekozen (op dat moment de enige wagen die af fabriek in mat werd geleverd). Achteraf wrappen als manier van lakconservering wilde de leasemij niet in trappen helaas.Kippe12 schreef:Hallo iedereen, misschien hebben jullie het al gelezen in mijn voorstelronde ik heb een Ampera laten wrappen en achter ramen laten tinten zie hieronder de foto's voor het resultaat.
Ziet er top uit vind ik, duister voertuig met Eco hint
Misschien nog ff de ramen donker maken..? --> oeps, bij nader inzien misschien al gebeurd achter...
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Lukt dus niet op de I-pad. Ben, gezien de diverse reacties, nu wel erg benieuwd naar het resultaat.boeuf schreef:ff rechts-klikken op het woord 'Afbeelding' en kiezen voor 'Afbeelding bekijken' en je komt op ImageShack in de fotoserie terecht (in Google Chrome tenminste)Remes schreef:erg nieuwsgierig, maar volgens mij gaat er iets mis met het plaatsen van de foto's ???
Groeten,
Poul
Laatst gewijzigd door Poul op wo 19 sep 2012, 17:08, 3 keer totaal gewijzigd.
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- Morgoth
- Harde kern
- km-stand: 186000
- Lifetime: 49
Ik vinnum geweldig!
Twee Ampera's gereden, een Parelwitte van 2012 en een Subterranean van 31 december 2016. In 7 jaar totaal 351.000km mee gereden.
Inmiddels al twee jaar onderweg met een Hyundai Kona EV.
Inmiddels al twee jaar onderweg met een Hyundai Kona EV.
-
BlackEyed
- Vaste klant
Ik vind het er erg mooi uitzien!
Brutale vraag: kosten? Rond de € 3.000?
Rare vraag: ik zie dat je het Ampera logootje op de achterklep hebt verwijderd. Krijg je dan gaatjes of is het geplakt?
Brutale vraag: kosten? Rond de € 3.000?
Rare vraag: ik zie dat je het Ampera logootje op de achterklep hebt verwijderd. Krijg je dan gaatjes of is het geplakt?
Olympic White, Lederen bekleding Jet Black/Frosted Nickel, Park Pilot voor en achter incl. achteruitrijcamera, Navigation Audio Pack
-
Marco
- Stamgast
- km-stand: 78000
- Lifetime: 44
Super gaaf!
Lithium white, Navi, camera, good old 230v, plugwise, openbaar laadpunt in bestelling -> werkend!