Ik reed in een supermooie jaguar XJ super V8 (supercharged) 2004, 400 pk, van 0-100 in 5 seconden.
Echter, na het proefrijden (en de fiscale voordelen) was ik om en koos voor de Ampera.
Het klinkt ongelooflijk, toch, de rij-eigenschappen van de Ampera doen qua souplesse niet onder voor de Jag.
Okay, hij is minder snel en rijdt geen 250 km/h ... maar bij 160 houdt het toch wel op hier in NL.
Opel-dealer Fred Janssen in Huizen had er nog wat op voorraad staan en de deal was al snel beklonken.
Inmiddels 500 km gereden en de auto bevalt uitstekend !
Helaas echter zie ik een een duidelijk kleurverschil tussen bumpers en carrosserie (lak: Sovereign Silver).
Dit zie je met name als je de auto van de zijkant bekijkt.
Ik zal hier binnenkort een oordeel over laten vellen door Opel Nederland.
Vraag: heeft iemand anders dit ook geconstateerd bij zijn Ampera? En bij welke kleur?
Jaguar ingeruild op Ampera
-
Frank
- Newbie
- km-stand: 180
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Jaguar ingeruild op Ampera
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Marcel
- Stamgast
- km-stand: 70000
- Lifetime: 21
- Auto: Ampera
Re: Jaguar ingeruild op Ampera
Ik heb hetzelfde,ook dezelfde kleur trouwens.
Is mij verteld dat dit komt omdat het kunstof is,ik heb het bij meerdere auto's en merken al gezien.
Toch raar dat mijn vorige auto(bmw 745Li) hier geen last van had en ook kunstof bumbers had en ook silvergrijs was
Is mij verteld dat dit komt omdat het kunstof is,ik heb het bij meerdere auto's en merken al gezien.
Toch raar dat mijn vorige auto(bmw 745Li) hier geen last van had en ook kunstof bumbers had en ook silvergrijs was
Ampera Sovereign Silver met navi/camera/alarm, Pilot 5000k Xenon, 19" en Pod-Point.
Voeding : 25 zonnepanelen goed voor 6250Wp
Voeding : 25 zonnepanelen goed voor 6250Wp
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
+1 Volt Viridian Joule
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- axel1965
- Newbie
- km-stand: 23800
- Lifetime: 46
- Auto: Bolt
Hoi Frank weet precies hoe je je voelt. Bij mij werd een Porsche Cayenne ingeruild voor de Ampera
Maar eerlijk zet de Ampera van tijd tot tijd op Sport stand, op elektro en trek lekker op vanaf een stoplicht, wauw dat is toch geweldig?
En dan vanaf maandag ochtend weer proberen zo veel mogelijk kilometers uit de accu te kietelen....en dar met 0% bijtelling.
Het leven is mooi, groet Axel
Maar eerlijk zet de Ampera van tijd tot tijd op Sport stand, op elektro en trek lekker op vanaf een stoplicht, wauw dat is toch geweldig?
En dan vanaf maandag ochtend weer proberen zo veel mogelijk kilometers uit de accu te kietelen....en dar met 0% bijtelling.
Het leven is mooi, groet Axel
Axel
Rosmalen
axelalbrecht4@gmail.com
Rosmalen
axelalbrecht4@gmail.com