Eerste foto van jouw Ampera / Volt
- mc_alistair
- Moderator
- km-stand: 86000
- Lifetime: 38
- Auto: Ampera
- Contacteer:
-
Kippe12
- Newbie
- km-stand: 31000
- Lifetime: 52
Re: Eerste foto van jouw Ampera
Hte klopt dat ik het achter plaatje heb weggelaten weet nog niet of ik er weer een op wil zetten. Hij is gewoon geplakt dus je kunt het rustig verwijderen(BlackEyed schreef:Ik vind het er erg mooi uitzien!
Brutale vraag: kosten? Rond de € 3.000?
Rare vraag: ik zie dat je het Ampera logootje op de achterklep hebt verwijderd. Krijg je dan gaatjes of is het geplakt?
-
Kippe12
- Newbie
- km-stand: 31000
- Lifetime: 52
Ben blij te horen dat jullie het ook bijna allemaal mooi vinden. Het blijft toch een gok om zoiets te doen, zonder dat je het resutaat hebt gezien. Ik moet wel toe geven dat ik heel leng heb getwijfeld als ik het wel zou doen. Wat mij over de streep heft gehaald is dat als ik het zat ben dat ik het gewoon weer kan laten verwijderen. Maar daar ga ik niet vanuit. Het klopt dat het wel een beste kostenpost is geweest maar nog altijd goedkoper dan hem te laten spuiten in die kleur.
-
Remes
- Bekende
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Contacteer:
Unieke auto. Daar ga je geen tweede van tegen komen.
Erg gewaagd, maar erg GAAF !!!
Zie dat de spiegels niet zijn meegenomen. Is dat vanwege de vorm, of bewust zo gelaten?
Kan overigens goed.
Erg gewaagd, maar erg GAAF !!!
Zie dat de spiegels niet zijn meegenomen. Is dat vanwege de vorm, of bewust zo gelaten?
Kan overigens goed.
- axel1965
- Newbie
- km-stand: 23800
- Lifetime: 46
- Auto: Bolt
Mijn eerste werd dark grey. Zit nu op 500 km met een gemiddelde aan verbruik van 1,2 liter. Ben er erg happy mee. Hier een plaatje van vandaag en een plaatje van "mijn vrienden" op kantoor. Wij kregen net een nieuwe (grotere) laadplek met 8 plaatsen....

Axel
Rosmalen
axelalbrecht4@gmail.com
Rosmalen
axelalbrecht4@gmail.com
-
Marco
- Stamgast
- km-stand: 78000
- Lifetime: 44
Hey Alex, haha..ik kwam vanochtend als laatste aan en heb exact dezelfde foto genomen.
Wij hebben nu het voorlopige WR tegelijk opladen?? Hier staan we met 6 (zwarte achterin is ook een Ampera)
Wij hebben nu het voorlopige WR tegelijk opladen?? Hier staan we met 6 (zwarte achterin is ook een Ampera)
Lithium white, Navi, camera, good old 230v, plugwise, openbaar laadpunt in bestelling -> werkend!
-
Marcello
- Bekende
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Kippe,Kippe12 schreef:Hallo iedereen, misschien hebben jullie het al gelezen in mijn voorstelronde ik heb een Ampera laten wrappen en achter ramen laten tinten zie hieronder de foto's voor het resultaat.
Ben zelf zeer tevreden over het resultaat dat is uitgevoerd door ten Dam design in samenwerking met Total reclame
PS. Ik heb geen aandelen in deze bedrijfen.
Groeten Kippe
Welke maat banden heb jij om je 19" gedaan? heb inmiddels offerte dealer met 225/45/19. Mat is mooi maar hij lijkt wat groen??
Grt,
Marcel
Lithium White , PodPoint, zwart dak wrap, 19" bi-color, xenon
- marcelpol
- Newbie
- km-stand: 34000
- Lifetime: 28
Mijn eerste foto (met een echt fototoestel)
Hallo Ampera/Volt (of 0% bijtelling) liefhebbers! Hier een foto van mijn nieuwe lithium witte Ampera die ik vorige week mocht ophalen bij de Opel dealer Bleekstein in Zevenaar. Na wat vertragingen bij de douane 3 weken later dan gepland, maar nu dan toch op de oprit! Met gewrapped dak en donkere ramen is ie wat mij betreft helemaal af!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Lithium white, wrapped roof, nav, DAB+, bose audio, rearcam, tinted rear windows, smart lolo and lot's of fun.
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Re: Mijn eerste foto (met een echt fototoestel)
2x mee eensmarcelpol schreef:Hallo Ampera/Volt (of 0% bijtelling) liefhebbers!
Met gewrapped dak en donkere ramen is ie wat mij betreft helemaal af!
Welkom hier!
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km