Nieuw in Ampera land

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Plaats reactie
lampas
Newbie
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: Bolt

Nieuw in Ampera land

Bericht door lampas »

Eindelijk na veel fouten door Opel is de auto dan afgeleverd. Eerst werd er een witte Ampera voorgeschoteld, moest LW zijn. Daarna is de auto die vanuit Antwerpen moest komen zoekgeraakt..... :clap:

Nog niet veel gereden, maar wel aan het uitzoeken geweest wat de (on)mogelijkheden zijn. Wilde bv mijn muziek via een USB schijf plaatsen op de HDD van de auto. Ik heb er drie geprobeerd, maar de installatie blijft roepen dat het een onbekende USB apparaat is. Iemand ervaring mee?

Hallo allen,

Ik ben nieuw met elektrisch rijden, ben altijd BMW 3,5 en X5 rijder geweest. Maar een proefrit en een gezonde kijk op mijn portomonnee gaven de doorslag. :D
De proefrit vond ik heel bijzonder, geen geluid, niets en het geklaag over de herrie van de benzine motor vind ik zwaar overdreven. Kortom gewoon een heerlijke auto.
De Ampera wordt volgende week afgeleverd, ben razend nieuwsgierig naar de reacties die vast en zeker ga krijgen! :wtf:
Laatst gewijzigd door lampas op do 29 nov 2012, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Re: Nieuw in Ampera land

Bericht door Poul »

Welkom op dit forum en gefeliciteerd met je keuze. Mocht je nog behoefte hebben aan 'life' tips en suggesties, kom dan naar Venray volgende week zondag. :D

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
CyberGrey
Sponsor
km-stand: 85000
Lifetime: 16
Auto: Ampera
Contacteer:

Bericht door CyberGrey »

Welkom hier, en de tijd van wachten duurd altijd lang maar de beloning krijg je bij aflevering.... :lol:
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Bericht door Poul »

lampas schreef:Nog niet veel gereden, maar wel aan het uitzoeken geweest wat de (on)mogelijkheden zijn. Wilde bv mijn muziek via een USB schijf plaatsen op de HDD van de auto. Ik heb er drie geprobeerd, maar de installatie blijft roepen dat het een onbekende USB apparaat is. Iemand ervaring mee?
In dit forum staan onder Multimedia diverse topics die (wellicht) over dit probleem gaan en een oplossing kunnen bieden. Al geprobeerd?

Verder dan graag over het onderwerp HDD/USB in een van die topics verder discussieren. Houden we de discussie een beetje centraal en is het voor ons allemaal gemakkelijker terug te vinden.

Desondanks veel rijplezier toegewenst.

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
Plaats reactie