Was al lid, nu ook trotse eigenaar :-) ...

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Plaats reactie
benver
Bekende
km-stand: 145000
Lifetime: 44
Auto: Ampera

Was al lid, nu ook trotse eigenaar :-) ...

Bericht door benver »

Van een witte Ampera. Ik rij dagelijks van Tholen naar Rijswijk, en af en toe ook nog naar Capelle aan den IJssel. Dus als je een hagelwitte nieuwe Ampera voorbij ziet komen, dan weet je nu wie dat is ;-)

En ik weet dat het preken voor eigen parochie is, maar wat rijdt de Ampera lekker :D

Zoals ik al in een ander topic bedacht schakel ik zelf tussen elektrisch en brandstof rijden, afhankelijk van de snelheid die ik rij. Vanochtend in Rijswijk aangekomen met nog een half volle accu, dus ik denk dat het wel gaat lukken om elke dag de accu lading te gebruiken bij lagere snelheden. Aan het eind van de rit terug kijk ik op de navigatie naar het aantal nog te rijden kilometers en ga ik weer elektrisch rijden als het aantal accu km's iets hoger is dan de nog te rijden afstand. Zo wil ik met een lege accu aankomen.

m.vr.gr. Ben
Gelukkig berijder van Summer White S, Leather ceramic whi/black, Navigation Audio Pack, Achteruitrijcamera met Park Pilot :-)
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Re: Was al lid, nu ook trotse eigenaar :-) ...

Bericht door Alex »

benver schreef:Van een witte Ampera. Ik rij dagelijks van Tholen naar Rijswijk, en af en toe ook nog naar Capelle aan den IJssel. Dus als je een hagelwitte nieuwe Ampera voorbij ziet komen, dan weet je nu wie dat is ;-)

En ik weet dat het preken voor eigen parochie is, maar wat rijdt de Ampera lekker :D

Zoals ik al in een ander topic bedacht schakel ik zelf tussen elektrisch en brandstof rijden, afhankelijk van de snelheid die ik rij. Vanochtend in Rijswijk aangekomen met nog een half volle accu, dus ik denk dat het wel gaat lukken om elke dag de accu lading te gebruiken bij lagere snelheden. Aan het eind van de rit terug kijk ik op de navigatie naar het aantal nog te rijden kilometers en ga ik weer elektrisch rijden als het aantal accu km's iets hoger is dan de nog te rijden afstand. Zo wil ik met een lege accu aankomen.

m.vr.gr. Ben
Laat eens over een paar weken hoe dat werkt. Heb ik vanmorgen ook gedaan, maar bij aankomst had ik nog 7 km over. Je kunt in de praktijk vaak eerder overstappen. Is een beetje uitzoeken.

Groet, Alex
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Plaats reactie