Vandaag voor het eerst publiek geladen! En wel aan de JFK laan in Apeldoorn.
Ging allemaal prima:
- pas ervoor
- beide kanten gaan open
- in 1 kant je stekker steken
- andere kant gaat dicht
- uiteinde stekker in auto
- laden maar!!!
Was alleen even een gok of we er wel mochten staan.
De 2 parkeerplaatsen bij de laadpaal zitten op een grotere parkeerplaats die alleen voor vergunninghouders is.
Er stond geen uitzonderingsbord bij dus de gok maar genomen.
Laden JFK laan Apeldoorn
- mc_alistair
- Moderator
- km-stand: 86000
- Lifetime: 38
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Laden JFK laan Apeldoorn
Cyber Gray - Full Option + SPX Voltec Thuislader
- bennyvw
- Vaste klant
- km-stand: 57000
- Lifetime: 12
- Contacteer:
Re: Laden JFK laan Apeldoorn
En, hoe is dit afgelopen? Ik zag je review op oplaadpalen.nl:
Door:mc_alistair
8-Sep-12
Prima oplaadpunt. echter verwarrend of je nu wel of niet er mag staan i.v.m. verguningshoudersbord.
Moest je toevallig bij de Belastingdienst zijn? Ik heb daar ooit een opdracht gedaan en heb er binnenkort een afspraak, dus dan ga ik daar laden uiteraard
Door:mc_alistair
8-Sep-12
Prima oplaadpunt. echter verwarrend of je nu wel of niet er mag staan i.v.m. verguningshoudersbord.
Moest je toevallig bij de Belastingdienst zijn? Ik heb daar ooit een opdracht gedaan en heb er binnenkort een afspraak, dus dan ga ik daar laden uiteraard
- mc_alistair
- Moderator
- Contacteer:
Nix van gehoord, dus ik zou zeggen gewoon gaan staan en opladen.
Het is wel schuin tegenover de BD
Ik moest toen niet bij de BD zijn maar bij de Apenheul (10~15min lopen vanaf die plek).
Heb toevallig daar ook een opdracht gedaan dik 1 jaar geleden...en ga binnenkort ook weer een keer langs voor een bijklets-afspraak dus wellicht kunnen we dan samen laden
Het is wel schuin tegenover de BD
Ik moest toen niet bij de BD zijn maar bij de Apenheul (10~15min lopen vanaf die plek).
Heb toevallig daar ook een opdracht gedaan dik 1 jaar geleden...en ga binnenkort ook weer een keer langs voor een bijklets-afspraak dus wellicht kunnen we dan samen laden
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Op het grote parkeerterrein voor Apenheul komen ook oplaadpunten, is mij beloofd.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Contacteer:
Zojuist heb ik bericht ontvangen van de gemeente Apeldoorn, is laden op JFK-laan in Apeldoorn is voorlopig gratis, j mag er zonder vergunning staan. Voor meer details zie http://www.dutchtrafficconsult.nl/dutch ... -gemeente/
Voor de moderators: deze kan gesloten worden.
Voor de moderators: deze kan gesloten worden.
Forum Sponsor, Buurauto
- arjaan
- Vaste klant
- km-stand: 100000
- Lifetime: 32
Er staat inderdaad een bord bij 1 parkeerplaats met daarop dat er geen vergunning nodig is. Van 11.00 tot 14.00 is er op de andere plaats wel een vergunning nodig. 
Best kans dat ik er de komende tijd vaak zal staan. Er zal een briefje achter mijn ruit zitten met een nummer dat je kunt bellen als je ook wilt laden. Als ik de parkeergarage van de belastingdienst ik kan zal ik daar opladen. Ze hebben pasgeleden 4 gratis oplaadpunten geinstalleerd!

Best kans dat ik er de komende tijd vaak zal staan. Er zal een briefje achter mijn ruit zitten met een nummer dat je kunt bellen als je ook wilt laden. Als ik de parkeergarage van de belastingdienst ik kan zal ik daar opladen. Ze hebben pasgeleden 4 gratis oplaadpunten geinstalleerd!
Laatst gewijzigd door arjaan op wo 21 aug 2013, 09:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Chevrolet Volt LTZ Blue Topaz - Nissan Leaf 2.Zero Edition Brilliant Black besteld
- mc_alistair
- Moderator
- Contacteer:
Als je maar ver genoeg van de BD af woont qua reistijd mag je in de parkeergarage parkeren. Die btw toch half leeg staat
... Been there, done that, gotta t-shirt. Ik woonde te dichtbij
maar toen stond de paal er ook nog niet