Gespot!

Heeft het niets te maken met Opel Ampera of Chevrolet Volt? Hier kun je het delen!
CyberGrey
Sponsor
km-stand: 85000
Lifetime: 16
Auto: Ampera
Contacteer:

Re: Gespot!

Bericht door CyberGrey »

eco schreef:Vandaag de andere helft van de twee eiige tweeling (Viridian Joule) ontmoet aan het Osdorpplein in Amsterdam...
Alex heeft er eerder gestaan en een een Oranje kabel!!!
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Bericht door Alex »

eco schreef:Vandaag de andere helft van de twee eiige tweeling (Viridian Joule) ontmoet aan het Osdorpplein in Amsterdam...
Hoe kan dat nou? Tweemaal het origineel? In Venlo was ik de enige met de allermooiste kleur! :wave: :D

Als je mijn auto weer aantreft, bel me ff (kaartje achter voorruit). Ik werk in het kantoor daar pal achter.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
eco
Newbie
km-stand: 23200
Lifetime: 13
Auto: Ampera-e

Bericht door eco »

Alex schreef:
Hoe kan dat nou? Tweemaal het origineel? In Venlo was ik de enige met de allermooiste kleur! :wave: :D

Als je mijn auto weer aantreft, bel me ff (kaartje achter voorruit). Ik werk in het kantoor daar pal achter.
Zijn wij echt de enige met deze mooie kleur? Dat is goed voor onze restwaarde tussen al die witte, zwarte en grijze :lol:
Ivo
Beheerder
km-stand: 171000
Lifetime: 41
Auto: anders
Contacteer:

Bericht door Ivo »

Vanmiddag rond half een op de A2 t.h.v. Breulen naar Amsterdam;
Lithium witte Ampera, met volgens mij andere velgen dan standaard, maar ze draaien te snel om te zien :mrgreen: T kenteken en GEEN Ampera logo achterop :!:

Nog ff samen opgereden en gekeken :wave: :wave:
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
Thelosen
Vaste klant
km-stand: 23000
Lifetime: 24
Auto: Bolt

Bericht door Thelosen »

Vandaag samen met een andere Ampera (TPS) geladen aan de John F. Kennedy laan in Apeldoorn. Zien ze (aan de overzijde) bij de belastingdienst meteen dat de belastingcenten goed besteed worden... :mrgreen: :geek:
giorgio
Newbie
km-stand: 27000
Lifetime: 10

Bericht door giorgio »

Vandaag in Amsterdam (waterlooplein wibautstraat) het zusje van mijn ampera tegen gekomen. Stukje samen opgetrokken en toen onze eigen weg gegaan.
Laatst gewijzigd door giorgio op do 11 okt 2012, 11:34, 2 keer totaal gewijzigd.
CyberGrey
Sponsor
Lifetime: 16
Contacteer:

Bericht door CyberGrey »

Vandaag samen met een andere Ampera in de Qpark zuiderparkplein Rotterdam gestaan (2x LoLo) hij kwam een minuut later dan ik, hij maakte dezelfde fout, we hadden hem allebij op uitgesteld laden staan :lol: !
Toen we samen naar de Ahoy liepen kwam ik er tevens achter dat hij zondag ook en Venray was....! Klein wereldje!
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
HaKa
Vaste klant
Lifetime: 18
Auto: Ampera-e

Bericht door HaKa »

Niet meer de enige Lithium White op Ypenburg! Vanmorgen 8.45 op enige afstand achter een andere LW gereden. We reden allebei de A13 naar Rotterdam op, bij Delft-Zuid ging ik er af en langszij, wel even netjes ge :wave: uiteraard.
Na 5 jaar Ampera nu Ampera-e. Lifetime in kWh/100 km
metalrobbie
Newbie
km-stand: 41000
Lifetime: 67

Bericht door metalrobbie »

Ik zie de laatste tijd toch nog wel regelmatig een Ampera, dus vind het niet meer echt de moeite waard het steeds te melden, maar vandaag in 1 uur tijd er toch 3 gespot. Voor mij een record en dus de moeite waard om te melden.

Het ging om een grijze (xx-XVx-xx) op de A35 ri Almelo, een witte (xx-XDx-xx) op de A1 voorbij Bathmen ri Apeldoorn en nog een witte op de Tweelingenlaan in Apeldoorn. De laatste (ook al een "oldie": xx-TPL-xx) zag ik toen ik vanaf de laadpaal naar ons kantoor liep. Ik verdenk hem ervan dat hij dezelfde laadpaal heeft bezocht, maar helaas hing hier naast de mijne ook (zoals iedere dag daar) een electrische Volvo C30 aan het sap. Dus beide aansluitingen bezet....

Nog wel even gezwaaid :wave: , maar de beide eerste heren waren volgens mij druk aan het bellen en zagen niets (of ik reed er toch te snel voorbij ;)) , terwijl de laatste, tja, ik reed niet in m'n Ampera, dus dat maakt geen indruk....
mc_alistair
Moderator
km-stand: 86000
Lifetime: 38
Contacteer:

Bericht door mc_alistair »

Vandaag rond 16:30 op de parkeerplaats 4 van het KNVB hoofdkwartier in Zeist stond een mooi gepoetste blauwe Ampera 17-XBF-7 mijn vieze CyberGray stond 3 plekjes verder :)

Afbeelding
Cyber Gray - Full Option + SPX Voltec Thuislader
Plaats reactie