Bijgaand onderzoek van Ernst & Young wordt morgen aan de automotive branche gepresenteerd. Ze zochten nog een enthousiast forumlid, rijdend in een Volt, om wat gebruikerservaringen te vertellen. Toen zei Mary dat ze mij moesten hebben......
http://www.ey.com/Publication/vwLUAsset ... n_2020.pdf
Elektrische mobiliteit in 2020
- Alex
- Sponsor
- Berichten: 3333
- Lid geworden op: za 19 mei 2012, 09:28
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Elektrische mobiliteit in 2020
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- volt-NL
- Stamgast
- Berichten: 332
- Lid geworden op: vr 08 jun 2012, 14:42
- km-stand: 20000
- Lifetime: 0
- Auto: Ampera-e
- Locatie: Eindhoven
Re: Elektrische mobiliteit in 2020
Hebben wij als 'innovators' even wat te lezen...Alex schreef:Bijgaand onderzoek van Ernst & Young wordt morgen aan de automotive branche gepresenteerd. Ze zochten nog een enthousiast forumlid, rijdend in een Volt, om wat gebruikerservaringen te vertellen. Toen zei Mary dat ze mij moesten hebben......
http://www.ey.com/Publication/vwLUAsset ... n_2020.pdf
Wat vond je zelf het interessants van dit rapport?
2018-nu Zilver grijze Ampera-e (2019 model)
2012-2018 Zwarte Volt
2012-2018 Zwarte Volt
- Alex
- Sponsor
- Berichten: 3333
- Lid geworden op: za 19 mei 2012, 09:28
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Elektrische mobiliteit in 2020
Tja, het rapport. Ik denk dat de ontwikkelingen, zoals ze genoemd worden wel redelijk kloppen. Of de daaraan gekoppelde jaartallen juist zijn, weet ik niet. Ik heb zelf ook een presentatie gegeven, die in grote lijnen is gebaseerd op mijn eigen blogs. Op één punt ben ik het niet eens met E&Y? Voor de huidge Volt- en Amperarijders hoef je geen afschrijvingsfonds in te stellen. De ene helft least hem en de andere helft maakt gebruik van KIA, MIA en Vamil.volt-NL schreef:Hebben wij als 'innovators' even wat te lezen...Alex schreef:Bijgaand onderzoek van Ernst & Young wordt morgen aan de automotive branche gepresenteerd. Ze zochten nog een enthousiast forumlid, rijdend in een Volt, om wat gebruikerservaringen te vertellen. Toen zei Mary dat ze mij moesten hebben......
http://www.ey.com/Publication/vwLUAsset ... n_2020.pdf
Wat vond je zelf het interessants van dit rapport?
Verder geeft Chevrolet ook wel toe, dat de dealers nog wel redelijk een auto kunnen verkopen, maar geen kaas gegeten hebben van fiscaliteiten en oplaadperikelen. Daar haken soms kopers op af.
In Rotterdam loopt een praktijkproef met 75 gebruikers. Vaak zijn dat dienstauto's en ik vraag me af of daar de echte innovators tussen zitten. De resultaten daarvan zijn wisselend. Ik zou graag OnStar in de auto hebben, om data te genereren.
Al met al waren de aanwezigen, E&Y-klanten uit de automotive-sector, erg geïnteresseerd in de 'echte' gebruikerservaringen.
Ernst & Young was zelf blij dat de wat meer theoretische verhalen verhelderd konden worden door mijn gebruikerservaringen.
Groet, Alex
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne