Marco schreef:...Vlg mij is Franc zo'n beetje de eerste die de 30k gaat halen...
Ik heb over 2 weken de 30.000 beurt staan. Dan zit ik wel al op 32.000, maar een kniesoor die daar op let.
Ik kreeg te horen dat ik er op kan wachten, omdat ze maar 1,5 uur nodig hebben. Dus erg veel kunnen ze niet doen in die tijd.
Marco schreef:...Vlg mij is Franc zo'n beetje de eerste die de 30k gaat halen...
Ik heb over 2 weken de 30.000 beurt staan. Dan zit ik wel al op 32.000, maar een kniesoor die daar op let.
Ik kreeg te horen dat ik er op kan wachten, omdat ze maar 1,5 uur nodig hebben. Dus erg veel kunnen ze niet doen in die tijd.
Voor alle software updates heb je al anderhalf uur nodig (heb ik begrepen). Dus in die tijd kunnen ze een aantal chicks uitvoeren. Maar ik verwacht ook niet dat het veel zal zijn.
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.
Er staat ergens dat het € 96 kost. Kunnen ze ook niet veel voor doen.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
De distributieriem is een ketting en hoeft niet vervangen geworden. De bougies hebben een platinumtip en een ingebouwde bobine, deze worden pas vervangen bij 160.000 km. De elektromotor en de accu behoeven geen onderhoud, behalve het vervangen van de koelvloeistof rondom de accu na een aantal jaren. Omdat je veel regeneratief remt, gaan je blokken en schijven veel langer mee. Dus niet langer twijfelen, gewoon Ampera gaan rijden!
Poul schreef:Voor alle software updates heb je al anderhalf uur nodig (heb ik begrepen). Dus in die tijd kunnen ze een aantal chicks uitvoeren. Maar ik verwacht ook niet dat het veel zal zijn.
Een aantal chicks... Mmm, ja die moeten ook onderhouden worden... maar gaat dat je Ampera helpen?
ros00232 schreef:Een aantal chicks... Mmm, ja die moeten ook onderhouden worden... maar gaat dat je Ampera helpen?
Tja, die verrekte woordsuggesties van Apple. Ik kan er maar niet aan wennen. Staat er opeen heel wat anders. "checks" lijkt mij het woord dat van toepassing is.
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.
ElectricRene schreef:Dat is goed nieuws, de twijfel wordt minder.
Nu eerst mijn subaru impreza wrx voor een goede prijs verkopen, iemand geintereseerd hier???? hahaha
Zal wel fff wennen worden, ipv 280 pk en 430 nm met de ampera 150 pk en 370 nm.
Groetjes Rene
Ah! volgens mij de 3e of 4e WRX rijder hier! Ik kwam ook van een WRX (STI), gekieteld naar 340 pk/ 550 Nm. - Oh ja, die heb ik ook nog staan - Maar ik pak de Soeb veel minder mee dan ik verwacht had, hij staat bijv. nu al 3 weken werkeloos...
Han
Why, this car is automatic
it's systamatic, it's hydromatic
Why, it's blue lighting! (blue lightning!)
Go, go, go, go, go, go, go, go, go, go
LightningBlue schreef:
Ah! volgens mij de 3e of 4e WRX rijder hier!
Ho ho.. 4e of 5e dan, want ik had er ook één voor de VW Golf V GTI met DSG.
Welliswaar slechts een default 225 pk/300 Nm modelletje, maar toch...
Bij de WRX was er nog echte acceleratie gevoel door het relatief hoge toerental waarbij de turbo in kwam, die bij de GTI echt miste omdat er daar altijd een relatief constant koppel (280 Nm) aanwezig was.
Bij de Ampera voel je weer echt die acceleratie (tot 70 km/h dat wel...)
Heeft nog iemand tips voor het onderhandelen met de dealer?
Wat moet ik perse wel erbij hebben en wat niet?
Wax behandeling??? lijkt mij een onzin verhaal maar ja kheb daar geen verstand van.
Meteen vragen of hij met de nieuwste software updates is voorzien en of het echt wel een 2012 model is vanwege de verwarming?