Ik heb zakelijk ook een zwarte uitgezocht. Wordt in de loop van maart geleverd?
Ga wel een stapje terug van MB 320 CDI T Avantgarde.
Zal de kofferbak missen.
Nu kan alleen de hond in het hangmatje slapen.
Ik hoop het een en ander aan belasting te sparen.
Dat wordt in mijn beleving echter voorgespiegeld dan het werkelijk zal zijn.
Grote vraag is wat de restwaarde zal zijn over 5 jaar met name als t.g.v van de stevige prijs er maar weinig verkocht zullen worden.
De range extender is een must als je ook grotere afstanden moet rijden.
Nog 2 dagen en ik weet nog niets!
Verder ben ik benieuwd hoe de Ampera zal bevallen.
Gr. Frans
Even voorstellen
-
Ampera34
- Vaste klant
- km-stand: 21164
- Lifetime: 17
- Auto: Ampera
Re: Even voorstellen
Dag Frans,
gefeliciteerd met je Ampera. Echt een technisch heel bijzondere auto, natuurlijk, met een Mercedes is ook niks mis mee maar daar rijdt toch elke bouwvakker en veehandelaar in, het liefst zo hoog en groot mogelijk...hahaha. En tja, wat is de restwaarde over 5 jaar?, wat zal jouw en mijn restwaarde zijn over 5 jaar?..ik bedoel, de technische ontwikkelingen gaan momenteel zo snel dat je gewoon met denken "over 5 jaar ? wie dan leeft, wie dan zorgt".."maar voorlopig pakken de Ampera-rijders wel mooi alle fiscale voordelen mee en de auto rijdt nog eens supergladjes ook !
Veel plezier met je Ampera.
groeten,
Henk
gefeliciteerd met je Ampera. Echt een technisch heel bijzondere auto, natuurlijk, met een Mercedes is ook niks mis mee maar daar rijdt toch elke bouwvakker en veehandelaar in, het liefst zo hoog en groot mogelijk...hahaha. En tja, wat is de restwaarde over 5 jaar?, wat zal jouw en mijn restwaarde zijn over 5 jaar?..ik bedoel, de technische ontwikkelingen gaan momenteel zo snel dat je gewoon met denken "over 5 jaar ? wie dan leeft, wie dan zorgt".."maar voorlopig pakken de Ampera-rijders wel mooi alle fiscale voordelen mee en de auto rijdt nog eens supergladjes ook !
Veel plezier met je Ampera.
groeten,
Henk