Bedankt,ik heb ze besteld. (glanzend zwart,ben benieuwd)
Paul
Plastidippen / spuitfolie
- PaulJ
- Vaste klant
- km-stand: 33000
- Lifetime: 19
- Auto: Ampera
Re: Spuitfolie
Olympic white,sensoren i.p.v.achteruitrijcamera,navi,Voltec. HID Xenon 6000K setje. 32 zonnepanelen in landscape opstelling. Goed voor 7600 Wp.
-
Odiebla
Op zich geinig, ik ben alleen bang dat het spul bij een bandenwissel op dezelfde velg niet sterk genoeg is om dit te overleven. Effectief gezien moet je dan dus 2x per jaar 4 velgen opnieuw spuiten en dan gaat het wel een vervelende grap worden. Ik zit wel te denken dat dit misschien een aardige manier is om de zwarte inserts zilver te spuiten oid...
- MrWhite
- Newbie
- km-stand: 11646
- Lifetime: 10
- Auto: Ampera-e
Wel als je 2x per jaar je winterbanden om je velgen laat leggen en visa versa inderdaad. Ik denk ook dat het beschadigd dan. Het mooie aan het spul is wel dat je dan niet je hele velg opnieuw hoeft te spuiten. Je kan die plekken dan weer 'opspuiten', maar handig is het niet om dat 2 keer per jaar te moeten doen.Odiebla schreef:Op zich geinig, ik ben alleen bang dat het spul bij een bandenwissel op dezelfde velg niet sterk genoeg is om dit te overleven. Effectief gezien moet je dan dus 2x per jaar 4 velgen opnieuw spuiten en dan gaat het wel een vervelende grap worden. Ik zit wel te denken dat dit misschien een aardige manier is om de zwarte inserts zilver te spuiten oid...
Ik doe er geen winterbanden om, dus heb dat probleem niet.
Summit White Chevy Volt LTZ, 6000K Xenon, J&K Wandlader, mat zwarte velgen en grille, LED 'eyebrows', interieur LED kit
-
Odiebla
Ok als je niet de hele velg hoeft te herspuiten dan zou het een optie zijn ja. Ik moet wel winterbanden om doen, ik kom met een zekere regelmaat in Duitsland...