Ampera Black Edition

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
2fast4u
Newbie
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: Bolt

Re: Ampera Black Edition

Bericht door 2fast4u »

Leuk idee, ik ben van de partij! Altijd leuk om ervaringen uit te wisselen.

Vanochtend naar Den Haag. Op 1 charge ruim gered, daarna aan de paal (om 10u) en toen ik even na 1 uur weer bij mijn auto kwam was hij weer vol, dus ong 100km gereden vandaag en verbruik 0.0 :D

Ik zal morgen even een paar foto's posten, moet zeggen dat hij me in het zwart nog beter bevalt dan ik had gedacht.

Rest nog de vraag wanneer we de minimeet doen :?:
Unit106
Moderator
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: anders

Bericht door Unit106 »

Poul schreef:Graag nodig ik jullie uit voor deze minimeet voor een lunch bij ons in het bedrijfsrestaurant (op mijn kosten, Burg. Rijnderslaan, dat bedrijf met gevoel voor later ;) ).
Ahha, een tweede Opel Ampera meeting met dit keer een gratis lunch i.p.v. van vlaai! Wanneer? :mrgreen:
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Bericht door Poul »

Helaas nog effe wachten. Mijn Ampera staat al een week bumperloos bij het schadebedrijf. :( We wachten op een nieuwe bumper, die is besteld, maar het volstrekt onduidelijk wanneer die geleverd gaat worden :thumbdown: . Merkwaardig dat een aantal onderdelen niet gewoon (centraal in NL) op voorraad is :?: .

Dus verheug je nog maar even op de lunch. Hoe langer het duurt, hoe meer voorpret je hebt gehad. :lol:

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
Plaats reactie