Amstelveen is weer een zwarte Ampera rijker. Wat een bijzondere ervaring is dat elke keer weer (al 2 dagen lang )
Ik geniet enorm van deze fijne auto. En dit forum had ik op voorhand natuurlijk al van voren tot achter uitgeplozen, heel nuttig!
Mooi dat je veel aan de info op dit forum hebt daar doen we het met z'n alle voor toch.....
Veel plezier, en fijn te horen dat we er weer een weggebuiker erbij hebben in Nederland.
Welkom. Wellicht komen we elkaar daar eens tegen. Voor mijn werk kom ik dagelijks in Amstelveen .
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.
Welkom Mr Black Edition
Ik heb een klant in Amstelveen, kom daar meestal op woensdag. Kunnen we wel een mini meet organiseren. Ik lunch vaak bij All-Sports
Summit White Chevy Volt LTZ, 6000K Xenon, J&K Wandlader, mat zwarte velgen en grille, LED 'eyebrows', interieur LED kit
MrWhite schreef:... kom daar meestal op woensdag. Kunnen we wel een mini meet organiseren
Graag nodig ik jullie uit voor deze minimeet voor een lunch bij ons in het bedrijfsrestaurant (op mijn kosten, Burg. Rijnderslaan, dat bedrijf met gevoel voor later ).
Intussen kan ik voor een aantal auto's wel een oplaadplek regelen
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.
Poul schreef:Graag nodig ik jullie uit voor deze minimeet voor een lunch bij ons in het bedrijfsrestaurant (op mijn kosten, Burg. Rijnderslaan, dat bedrijf met gevoel voor later ).
Intussen kan ik voor een aantal auto's wel een oplaadplek regelen
Pas nou op, voor je het weet staan er 200 man voor een Broodje Palmboom...
Odiebla schreef:
Pas nou op, voor je het weet staan er 200 man voor een Broodje Palmboom...
Nee, zoveel oplaadplekken hebben we niet (helaas).
Groeten,
Poul