Pagina 2 van 3

Re: De beste vraag aan Chevrolet Nederland

Geplaatst: za 26 jan 2013, 15:38
door japio
De beste vraag is dus; waar kunnen de de afdeling aftersales vinden :lol:

Re: De beste vraag aan Chevrolet Nederland

Geplaatst: za 26 jan 2013, 15:42
door CyberGrey
Alex schreef:Maandagmiddag gaan Mary en ik bij de marketingmanagers van Chevrolet Nederland op de thee. Welke vraag moeten we absoluut stellen?

(Dit item kan dus maandag middag gelijk op slot)
Euh..... en voor degene die niet weten wie Mary is :?: :?: :?: :?: Dat ben ik :wave: :!: :!: :!:

Re: De beste vraag aan Chevrolet Nederland

Geplaatst: za 26 jan 2013, 18:25
door Michael
Wat levert het jullie dan uiteindelijk op ? Ik neem aan dat je niet voor het gratis koekje en kopje thee / koffie daarheen gaat.

Re: De beste vraag aan Chevrolet Nederland

Geplaatst: za 26 jan 2013, 18:38
door Alex
Michael schreef:Wat levert het jullie dan uiteindelijk op ? Ik neem aan dat je niet voor het gratis koekje en kopje thee / koffie daarheen gaat.
Zowel Mary als ik houden ons ook zakelijk bezig met elektrisch vervoer. Of het ons (Mary en mij) direct wat oplevert kan ik niet overzien. Ik hoop in elk geval dat dit het forum (jullie als Ampera- en Voltrijders) wat oplevert. Wat er ook uitkomt, jullie profiteren daar als eerste van.

En Chevrolet is één van de mede-sponsoren geweest van de recordpoging op 7 oktober. Daar is dit nog een vervolg op.

Re: De beste vraag aan Chevrolet Nederland

Geplaatst: za 26 jan 2013, 23:00
door CyberGrey
Alex schreef:
Michael schreef:Wat levert het jullie dan uiteindelijk op ? Ik neem aan dat je niet voor het gratis koekje en kopje thee / koffie daarheen gaat.
Zowel Mary als ik houden ons ook zakelijk bezig met elektrisch vervoer. Of het ons (Mary en mij) direct wat oplevert kan ik niet overzien. Ik hoop in elk geval dat dit het forum (jullie als Ampera- en Voltrijders) wat oplevert. Wat er ook uitkomt, jullie profiteren daar als eerste van.

En Chevrolet is één van de mede-sponsoren geweest van de recordpoging op 7 oktober. Daar is dit nog een vervolg op.
Ik heb tijdens de voorbereidingen van de recordpoging dag veel contacten onderhouden en een daarvan was met chevrolet, zij hebben gevraagd of we op basis van die dag een gesprek zouden kunnen aangaan, doel van de contacten, wat kan chevrolet voor de Volt rijders en en Forum betekenen en anders om, wat kunnen wij voor chevrolet betekenen. Ik vind het een goede stap van een fabrikant als deze direct contact zoekt met de berijders. Wat er van komt zullen we wel zien.

Ik heb van Alex begrepen dat we naast dat gratis koekje en koffie ook gratis mogen opladen, dat maakt de moeite al meteen goed :D

Re: De beste vraag aan Chevrolet Nederland

Geplaatst: zo 27 jan 2013, 01:04
door JG16
we hebben behoefte aan officiele informatie, specifiek voor de auto's voor onze markt. Een soort VoltAdvisor. hoeveel Volts moet er verkocht worden om dit rendabel te maken voor Chevy NL?

Bel ik de klantenservice en ik krijg antwoorden die niet op een Volt slaan omdat de klantenservice persoon geen Volt rijdt. Vraag ik dan om een keer teruggebeld te worden door iemand die een Volt rijdt en begrijpt - geen respons. (hmmm...kan natuurlijk op verschillende wijzes geïnterpreteerd kunnen worden eh?).

veel plezier en succes met jullie gesprek!

Re: De beste vraag aan Chevrolet Nederland

Geplaatst: zo 27 jan 2013, 11:09
door JacTheFlap
Ik zou wel graag willen weten of ze in de huidige Volt's en/of Ampera's ook het MyLink system integreren.
De opties die je dan hebt in het infotainmentsystem zijn dan beter dan dat we nu hebben.

Re: De beste vraag aan Chevrolet Nederland

Geplaatst: zo 27 jan 2013, 12:30
door JG16
JacTheFlap schreef:Ik zou wel graag willen weten of ze in de huidige Volt's en/of Ampera's ook het MyLink system integreren.
De opties die je dan hebt in het infotainmentsystem zijn dan beter dan dat we nu hebben.
ik denk niet dat dit gaat gebeuren - ik heb de sterke vermoedens dat de handsfree/bluetooth componenten (wat deel uitmaken van de infotainmentsysteem) totaal anders zijn (zelfs andere onderleveranciers). het gaat dus verder als alleen de OnStar communicatemodule weglaten...

waar ik denk de vraag naartoe moet gaan, is dit: eerst wat er is moet eerst gewoon goed werken, zonder te hangen, zonder andere functies te beïnvloeden (ik vind het onbegrijpelijk dat als de NAV hangt, dat alles op de center console het niet meer doet behalve de aan/uit knop voor de hele auto). Persoonlijk zou ik ook willen zien dat de gedocumenteerd Bluetooth Pass-thru functie daadwerkelijk aanwezig was, zodat wij voice aansturen kan doen van onze smartphones ipv voiceherkenning wat in de auto zit (jaar nul).

maar goed, dit is blijkbaar een marketing meeting - ik weet niet als er een Product Manager for Chevy NL is die de verantwoordelijkheid heeft voor de Volts, niet alleen uit sales perpectief, maar over het gehele lifecyle van de auto...

we zien het wel... maar idd... ik had ook MyLink verwacht in een model jaar 2012 Volt.

Re: De beste vraag aan Chevrolet Nederland

Geplaatst: zo 27 jan 2013, 12:56
door CyberGrey
Hallo leden,

We krijgen de uitnodiging om kennis en ervaringen uit te wisselen, dit gesprek kan een smal begin hebben, maar bied misschien wel veel bredere mogelijkheden. Ik zou als fabrikant/leverancier blij zijn met een goede verstandhouding met de afnemers, en zou alles doen wat binnen mijn bereik mogelijk is om een zo hoog mogelijke klant tevredenheid nastreven. Als de klanten daar input voor wil geven dan is dat wel zo prettig. Goede verkoop cijfers staan in verband met goede klant tevredenheid :!: :!:

Re: De beste vraag aan Chevrolet Nederland

Geplaatst: ma 28 jan 2013, 10:46
door japio
Dat de koffie mag smaken :thumbup: