Mijn eigen oplaadpaal, EV-Box, was tot 03-11 in gebruik en beschikbaar. Op 04-11 is die ontmanteld. Inmiddels zie ik in de oplaadpalen-app dat deze nog steeds actief en beschikbaar staat. Nu echter zonder de aanvullende info die ik er oorspronkelijk zelf in heb laten zetten. Merkwaardig, er is dus blijkbaar toch wat gedaan met de info rondom deze paal, maar hij is niet uit de Apps verwijderd. Ik laat het maar even zo, omdat dit aansluitpunt binnenkort toch met een LOLO wordt uitgerust. Kan ik een en ander in één keer gelijk goed veranderen.
Ps,
Laten we het niet hebben over de logica en kapitaalvernietiging van de ontmanteling van een EV-Box en de aansluiting van een LOLO hebben binnen een maand Dat snapt geen zinnig mens.
Groeten,
Poul
Dubieuze laadplekken
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Re: Dubieuze laadplekken
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Re: Dubieuze laadplekken
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne