Tja, als bij de wielenwissel de slang toch al op het ventiel zit om de spanning te controleren, zou ik gratis op hèt knopje drukken en er geen tientje tegenaan smijten (en de bandenwisselaars moeten sowieso pompen)NeufegliseThierry schreef:I rest my case.
Lucht tanken
- Alex
 - Sponsor
 - Berichten: 3333
 - Lid geworden op: za 19 mei 2012, 09:28
 - km-stand: 230000
 - Lifetime: 21
 - Auto: Volt
 - Locatie: Amersfoort
 - Contacteer:
 
Re: Lucht tanken
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
			
						Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- gl640
 - Harde kern
 - Berichten: 1472
 - Lid geworden op: di 11 nov 2014, 14:31
 - km-stand: 24000
 - Lifetime: 25
 - Auto: Ampera-e
 
Re: Lucht tanken
ok dus met andere woorden
de banden flink op spanning brengen zeg 4 bar daar mee rijden dan nog eens oppompen en uiteindelijk laat je de band tot een lager waarde zakken zeg 3 bar en je hebt voornamelijk stikstof in de banden en dus lopen ze minder snel leeg.
nou snap ik ook waarom mijn banden al weken zeg maanden gelijk blijven qua spanning ( volgens de hoop ik niet defecte banden spannings meter in de auto
  )
			
			
									
						
							de banden flink op spanning brengen zeg 4 bar daar mee rijden dan nog eens oppompen en uiteindelijk laat je de band tot een lager waarde zakken zeg 3 bar en je hebt voornamelijk stikstof in de banden en dus lopen ze minder snel leeg.
nou snap ik ook waarom mijn banden al weken zeg maanden gelijk blijven qua spanning ( volgens de hoop ik niet defecte banden spannings meter in de auto
bak/rotor lager stuk? vul even in aub = http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=2685&hilit=poll+bak+lager
Black, Halogeen, SPX Voltec reislader.
			
						Black, Halogeen, SPX Voltec reislader.