Geen paal bij Leaseplan Gouda
- Unit106
- Moderator
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
Geen paal bij Leaseplan Gouda
Leasemaatschappijen proberen berijders toch te stimuleren om zo min mogelijk op benzine te rijden? Van de week had ik een afspraak bij Leaseplan op hun locatie in Gouda. Ik had daar toch wel minimaal 1 oplaadpaal verwacht. Helaas heb ik mijn auto niet aan een paal kunnen aansluiten (ze hebben er gewoon geen) waardoor ik op de terugweg met een lege accu kwam te zitten. Van een grote leasemaatschappij zoals Leaseplan had ik toch wel anders verwacht. Misschien moet de locatiemanager eens bellen met de eigen EV-desk 
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
- CyberGrey
- Sponsor
- km-stand: 85000
- Lifetime: 16
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Re: Geen paal bij Leaseplan Gouda
Of onze EV-deskUnit106 schreef:Leasemaatschappijen proberen berijders toch te stimuleren om zo min mogelijk op benzine te rijden? Van de week had ik een afspraak bij Leaseplan op hun locatie in Gouda. Ik had daar toch wel minimaal 1 oplaadpaal verwacht. Helaas heb ik mijn auto niet aan een paal kunnen aansluiten (ze hebben er gewoon geen) waardoor ik op de terugweg met een lege accu kwam te zitten. Van een grote leasemaatschappij zoals Leaseplan had ik toch wel anders verwacht. Misschien moet de locatiemanager eens bellen met de eigen EV-desk
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A