Nieuw hier

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Plaats reactie
Max
Newbie
km-stand: 121000
Lifetime: 41
Auto: Ampera

Nieuw hier

Bericht door Max »

Vandaag mijn Ampera opgehaald in Alkmaar. De Astra J daar ingeruild. Auto Zakelijk gekocht, eerlijk gezegd mede op advies van onze accountant die wees op de verschillende financiële regelingen die aanschaf in deze dure tijden erg aantrekkelijk maken. Maar het milieuaspect (dat daar immers ook aan ten grondslag ligt) spreekt ons ook zeer aan.
Merel Alkmaar kon gelukkig nog voor de Kerst leveren.
Blijf het wat vreemd vinden dat er geen dealer in Amsterdam zit, want zie er hier toch behoorlijk wat rondrijden.
Veel dank voor alle informatie op dit forum. Ben zelf weinig technisch, maar hoop als dat zinvol is bijdragen te kunnen leveren.
Ampera Sovereign Grey - met alle opties
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Re: Nieuw hier

Bericht door Alex »

Max schreef:Vandaag mijn Ampera opgehaald in Alkmaar. De Astra J daar ingeruild. Auto Zakelijk gekocht, eerlijk gezegd mede op advies van onze accountant die wees op de verschillende financiële regelingen die aanschaf in deze dure tijden erg aantrekkelijk maken. Maar het milieuaspect (dat daar immers ook aan ten grondslag ligt) spreekt ons ook zeer aan.
Merel Alkmaar kon gelukkig nog voor de Kerst leveren.
Blijf het wat vreemd vinden dat er geen dealer in Amsterdam zit, want zie er hier toch behoorlijk wat rondrijden.
Veel dank voor alle informatie op dit forum. Ben zelf weinig technisch, maar hoop als dat zinvol is bijdragen te kunnen leveren.
Welkom hier. Merel in Amsterdam Zuidoost levert ook, en Van Kouwen in Amsterdam de Volt.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Kat9
Sponsor
km-stand: 150000
Lifetime: 23

Bericht door Kat9 »

Welkom op dit forum. Heel veel informatie kun je hier vinden, en ook de nodige discussies worden niet uit de weg gegaan. Veel plezier hier met alle onderwerpen en schroom niet zelf een topic aan te maken.
Koen
Forum Sponsor, Koen Engineering & Consultancy
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!
CyberGrey
Sponsor
km-stand: 85000
Lifetime: 16
Contacteer:

Bericht door CyberGrey »

Welkom hier op het Forum Max,

Er is hier heel veel terug te vinden over onze Ampera's en Volt's, veel ervaringen, vragen en antwoorden.
Sommige van ons houden de ontwikkelingen van de Ampera of Volt bij op de Voorstelronde, kan best leuk zijn om te lezen :)

Groet CyberGrey
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
JPG66
Newbie
km-stand: 24000
Lifetime: 18

Bericht door JPG66 »

Alex schreef:Welkom hier. Merel in Amsterdam Zuidoost levert ook, en Van Kouwen in Amsterdam de Volt.
Merel in Amsterdam Zuidoost gaat dicht, bleek toen ik daar een paar weken geleden een Ampera wilde bestellen. Zij moesten mij naar hun collega's in Wormerveer verwijzen. In plaats daarvan heb ik mijn Ampera bij Van Kouwen gekocht, die inmiddels ook bekend gemaakt heeft dat zij de Opel dealer voor Amsterdam zijn geworden.
Plaats reactie