http://www.autoblog.nl/nieuws/ophef-om- ... echt-57926
Tja, zelf durf ik niet in een Tesla bij mijn opdrachtgevers (gemeenten) voor te komen rijden. Verder natuurlijk wel raar om daar iemand op af te branden.
Tesla S als leaseuto?
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Tesla S als leaseuto?
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
-
Michael
- Stamgast
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Re: Tesla S als leaseuto?
Het past ook niet bij een overheid functie. Je hebt met belastinggeld te maken en een tesla kost al snel 100 / 120 k ?
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Iets met hoge bomen....
Als het binnen het leasebudget past, wat is dan het punt?
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
-
Marco
- Stamgast
- km-stand: 78000
- Lifetime: 44
- Auto: Ampera
dan is het leasebudget te grootjapio schreef:Iets met hoge bomen....
Lithium white, Navi, camera, good old 230v, plugwise, openbaar laadpunt in bestelling -> werkend!
-
Michael
- Stamgast
Er is toch een balkende norm afgesproken ? Vrij logisch dat het dan ver buiten budget ligt. Ik neem aan dat de beste man ook nog een salaris krijgt. 
- Pirke
- Vaste klant
- km-stand: 100000
- Lifetime: 40
- Auto: Ampera-e
Is dit een bewuste of onbewuste typevout? Ik vind hem wel passenMichael schreef:balkende norm
Inhoudelijk: laat die man toch lekker, wij krijgen ook kia/mia van belastinggeld
Rode Chevy Volt
-
Bepu
- Stamgast
- Contacteer:
Is het bekend wat de leaseprijs is? Ook voor deze auto gelden de belastingvoordelen, dus ik ga er van uit dat dit doorwerkt in een relatief gunstige leaseprijs.
Ook de verbruikskosten zijn lager denk ik dan een lease Ampera, die uiteindelijk veel op benzine rijdt.
Als overheid moet je schoon vervoer stimuleren. En volgens mij zijn er weinig alternatieven met deze actieradius.
Maar in Nederland glijden we af naar een cultuur van de ander het licht in de ogen niet gunnen. een zorgelijke ontwikkeling.
Ook de verbruikskosten zijn lager denk ik dan een lease Ampera, die uiteindelijk veel op benzine rijdt.
Als overheid moet je schoon vervoer stimuleren. En volgens mij zijn er weinig alternatieven met deze actieradius.
Maar in Nederland glijden we af naar een cultuur van de ander het licht in de ogen niet gunnen. een zorgelijke ontwikkeling.