Jan Smulderstraat Vessem

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
Plaats reactie
fam_h
Vaste klant
km-stand: 150000
Lifetime: 27
Auto: Ampera-e

Jan Smulderstraat Vessem

Bericht door fam_h »

Afgelopen weekend moest ik in Vessem zijn.
Tot mijn verbazing zo'n beetje midden in het dorp een laadpaal.
Wordt niet veel gebruikt volgens mij, deze zat onder de spinnenrag.
Relaxed op en neer gewandeld naar de camping en met een volle accu weer naar huis.

btw, het adres is Jan Smulderstraat 28. De laadpaal staat echter aan de andere kant van de weg beetje verscholen tussen de bosjes.

Bij het keren in de straat werd ik nog vriendelijk toegezwaaid door een mede volt rijder (zwart).
shumway
Harde kern
km-stand: 73500
Lifetime: 28

Re: Jan Smulderstraat Vessem

Bericht door shumway »

fam_h schreef:Afgelopen weekend moest ik in Vessem zijn.
Tot mijn verbazing zo'n beetje midden in het dorp een laadpaal.
Wordt niet veel gebruikt volgens mij, deze zat onder de spinnenrag.
Relaxed op en neer gewandeld naar de camping en met een volle accu weer naar huis.

btw, het adres is Jan Smulderstraat 28. De laadpaal staat echter aan de andere kant van de weg beetje verscholen tussen de bosjes.

Bij het keren in de straat werd ik nog vriendelijk toegezwaaid door een mede volt rijder (zwart).
Dat was ik, tot op heden de enige plugin in Vessem, wilde nog stoppen, dacht dat is iemand die die paal aan het zoeken is.
Zag je daarna doorrijden en richting Hoogeloon gaan, Eurocamping zeker.

Heb hem ook 2 keer gebruikt, paar honderd meter door rijden aan de rechterzijde en daar kun je ook nog laden.
Bij volle lading 2 euro op het dakje leggen.
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon
fam_h
Vaste klant
km-stand: 150000
Lifetime: 27

Re: Jan Smulderstraat Vessem

Bericht door fam_h »

Hoi,

Dat was op vrijdag dat je me zag. Ik kon de paal toen niet vinden maar had ook niet echt tijd om te zoeken. Moest mijn kinderen op de camping afzetten voor kamp.

Zaterdag bij het ophalen had ik meer tijd, nog maar een keer langs gereden. In mijn navigatie had ik toen de gps coördinaten ingevoerd ipv het adres. Deze wezen precies naar de paal. Lekkere wandeling naar de camping toe.
Plaats reactie