Service
-
optimist
- Newbie
- km-stand: 60
- Lifetime: 0
- Auto: Ampera
Service
Ampera is van 14 juni 2013, kan niet op vakantie omdat de auto stuk is, service is echt zo ontzettend slecht. Als ik een bedorven pak boter koop krijg ik een nieuwe, bij de ampera van 52.000 euri hoor je alleen wij kunnen er ook niks aan doen, niemand die met een oplossing komt. Iedereen wijst naar elkaar
- ElectricRene
- Vaste klant
- km-stand: 90
- Lifetime: 44
- Auto: Ampera
Re: Service
Ontzettend vervelend voor je. Al kontakt gehad met je rechtsbijstand of andere juridische hulp?optimist schreef:Ampera is van 14 juni 2013, kan niet op vakantie omdat de auto stuk is, service is echt zo ontzettend slecht. Als ik een bedorven pak boter koop krijg ik een nieuwe, bij de ampera van 52.000 euri hoor je alleen wij kunnen er ook niks aan doen, niemand die met een oplossing komt. Iedereen wijst naar elkaar
Sterkte
Rene
Ampera Zwart. Navi/bose/achteruitrijcamera.
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Re: Service
Je maakt mij wel nieuwsgierig naar wat er stuk is. Soms weten de leden van dit forum meer dan een dealer, hoewel dat niet zou mogen
.
Groeten,
Poul
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.