Leeuwarden rijkswaterstaat dienst landelijk gebied

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
Plaats reactie
fam_h
Vaste klant
km-stand: 150000
Lifetime: 27
Auto: Ampera-e

Leeuwarden rijkswaterstaat dienst landelijk gebied

Bericht door fam_h »

Gisteren was mijn gebruikelijke laadpaal in Leeuwarden bezet. Ik kwam er al snel achter waarom, de andere paal was helaas kaduuk :thumbdown:

Dan maar een volgende geprobeerd aan de zuidersingel maar deze kon ik niet vinden. Daarbij reed ik wel langs RWS waarbij ik volgens mij wel 5 laadpalen zag staan, helaas wel achter een slagboom.

Weet iemand misschien of het mogelijk is deze toch te gebruiken?
Hanzzzz
Stamgast
km-stand: 240000
Lifetime: 31
Auto: Ampera

Re: Leeuwarden rijkswaterstaat dienst landelijk gebied

Bericht door Hanzzzz »

fam_h schreef:Gisteren was mijn gebruikelijke laadpaal in Leeuwarden bezet. Ik kwam er al snel achter waarom, de andere paal was helaas kaduuk :thumbdown:

Dan maar een volgende geprobeerd aan de zuidersingel maar deze kon ik niet vinden. Daarbij reed ik wel langs RWS waarbij ik volgens mij wel 5 laadpalen zag staan, helaas wel achter een slagboom.

Weet iemand misschien of het mogelijk is deze toch te gebruiken?
Dus de stroring heb je gelijk even gemeld? :thumbup:

Opties bij RWS:
1. Vragen, (nee heb je ja kan je krijgen)
2. Melden bij de slagboom dat je van installatie bedrijf die en die bent en dat je wat gereedschap voor je collega komt brengen (de brutalen hebben de halve wereld methoden)
3. Verlengsnoer
fam_h
Vaste klant
km-stand: 150000
Lifetime: 27
Auto: Ampera-e

Re: Leeuwarden rijkswaterstaat dienst landelijk gebied

Bericht door fam_h »

Wat denk jij natuurlijk heb ik dat gedaan. Was nog een klein avontuur.
Op de paal was geen tel.nmr. of paalnmr. te vinden. Op kantoor via de website de informatie opgezocht en gebeld.
Ontstond nog verwarring over het paalnummer. Het nummer wat ik opzocht via de website matchte niet met het nummer wat in hun systemen geadministreerd was.
Plaats reactie