Blauwtje in Zwolle

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Plaats reactie
Norbert
Stamgast
km-stand: 83300
Lifetime: 31
Auto: Ampera-e

Blauwtje in Zwolle

Bericht door Norbert »

Hoi Forumleden,

Maar even voorstellen dan,
Mijn naam is Norbert, uit Zwolle. Ik rijd sinds een week of 2 een chevy volt LT in het blauw.
Ik rij veel kilometers tussen Zwolle - Apeldoorn - Schiphol. Vooralsnog laad ik veel met de thuislader, maar binnenkort komt er laadpalen, ook voor mij thuis. Vooral tussen Zwolle - Schiphol, rij ik helaas veel op de range-extender.

Overigens zal ik mijn laadpaal voor openbaar gebruik openstellen, dit is een eis van de gemeente Zwolle.

Ik heb gebruik gemaakt van de actie van chevrolet (2 gratis laadpalen). Ik ben benieuwd of er meer forumleden zijn met deze (mag ik wel zeggen, ernstig onduidelijke & moeizame) ervaring?

De volt is bij Nefkens in Amersfoort besteld, maar heb hem nu al 2 keer in Apeldoorn in de werkplaats mogen stallen, eerste keer een defect knipperlicht, en nu vandaag weer mogen brengen voor het achteruitrijlicht :?

Ik hoef jullie hier vast niet te vertellen dat ik (ondanks het eeuwige gemail over de actie, en de het gedoe met de lampjes) ik enorm veel plezier heb van de Volt, en ze echt rijd als een zwevend tapijtje..
Norbert
Stamgast
km-stand: 83300
Lifetime: 31
Auto: Ampera-e

Re: Blauwtje in Zwolle

Bericht door Norbert »

Morgen voor controlebeurt naar bakkens in Apeldoorn, bij het maken van de afspraak kenden ze men auto niet.. Terwijl ik er dus al 2 keer ben geweest?!

Ik heb ze het volgende doorgegeven:

- vocht in het achterlicht links
- aantal keer gehad dat alle ramen open stonden 's ochtends (kan zweren dat ik de sleutel niet aangeraakt heb in de nacht)
- krakend geluid in de vering achter bij drempels (neem de drempels al rustig, heb de voorspoiler er gewoon onder)
- Laadklepje opent niet.

Ook heb ik de stuurkolomslot-melding gemeld & het storingslampje na het laden bij een publieke laadpaal.

Ik ben wat laat met deze controlebeurt/servicebeurt ik zit eigenlijk tussen de 15k en 30k in.
Plaats reactie