Vandaag een leuke anekdote. Ik parkeerde bij de paal aan de Czaar Peterstraat in Amsterdam. 2 plekken gereserveerd voor electrische autos. Eentje stond een Car2Go, half geparkeerd over de 2 plekken en andere plek was vrij. De Car2Go stond zo aso geparkeerd omdat er een golf driekwart op de 2e plek stond. Ik parkeerde in met moeite (ivm de kleine plek) en de parkeersensoren + achteruitrij camera hielpen mij daar bij. Bij het uitstappen kwam er een motor agent aan die mij aansprak of ik het wel normaal vond om tegen een andere auto aan te parkeren. Het bleek dat ik echt tegen die Car2go aan stond. Gelukkig zo zacht en alles plastic dat er 0,0 aan schade was. Ik wees meteen oom agent op het aso parkeren van de Golf en dat hij daar meer aandacht aan moest besteden dan aan mijn parkeer actie.
Ik was binnen een kwartiertje weer weg, maar bij het wegrijden kwam er een handhaver (vervelend volk over het algemeen) aanrijden en begon de Golf te bekeuren
Veel plekken voor electrische autos in worden idd niet gebruikt, maar ik weet feitelijk dat die bij de Czaar Peterstraat wel vaak gebruikt word. Ik heb gemengde gevoelens over die bekeur actie, maar overwegend positief toch.
Razwer schreef:Vandaag een leuke anekdote. ....maar bij het wegrijden kwam er een handhaver (vervelend volk over het algemeen) aanrijden en begon de Golf te bekeuren
Ik heb gemengde gevoelens over die bekeur actie, maar overwegend positief toch.
Ik snap je emotie niet helemaal. Misschien moet je de handhaver gewoon zijn werk kunnen laten doen? Ik denk dat hij zijn mening over jouw baan ook achterwege laat.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Razwer schreef:Vandaag een leuke anekdote. ....maar bij het wegrijden kwam er een handhaver (vervelend volk over het algemeen) aanrijden en begon de Golf te bekeuren
Ik heb gemengde gevoelens over die bekeur actie, maar overwegend positief toch.
Ik snap je emotie niet helemaal. Misschien moet je de handhaver gewoon zijn werk kunnen laten doen? Ik denk dat hij zijn mening over jouw baan ook achterwege laat.
Blijkbaar heb jij weinig met handhavers te maken gehad. Deze Efteling politie zijn over het algemeen figuren die liever bromsnor waren geworden maar niet door de psychologische test heen kwamen en net aan VMBO denk niveau hebben. Mijn ervaringen tot nu toe zijn vooralsnog allemaal met negatieve toon. Alleen de naam al doet mijn haren overeind staan.
De "emoties" over de bekeur actie heeft overigens weinig met de handhaver te maken. Dit heeft eerder mee te maken dat ik mensen niet direct nadeel toewens bij het maken van een fout. Iedereen kan een fout maken.
japio schreef:De laadplek aan de Czaar Peterstraat ligt op een ballenplek ik loop liever een stukje verder tenzij er verder niemand staat.
Het is letterlijk recht voor de deur bij mijn zusje, dus ik sta er nog wel eens en maakt de plek meteen ideaal. Alleen vaak bezet door Car2Go's en een zwarte Ampera van daar uit de buurt...