Hotel Newport Bay Club (Disneyland Parijs)

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
Plaats reactie
Unit106
Moderator
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: anders

Hotel Newport Bay Club (Disneyland Parijs)

Bericht door Unit106 »

Helaas betekent naar Parijs rijden voornamelijk benzine verbruiken. Hotel Newport Bay Club bij Disneyland telt wel 2 laadpalen. De accu kan dus wel weer opgeladen worden voor de terugweg.

De locatie van de palen:
- 1 op de kleine Vip parkeerplaats, 2 vakken gemarkeerd
- 1 naast de invalide parkeerplaatsen / dichts bijzijnde parkeerplaats vanaf het hotel, 2 vakken gemarkeerd

Het zijn normale wcd's dus de thuislader dient gebruikt te worden. Bij de Concierge beschikken ze over de sleutel van de laadpaal. Mijn thuislader wilde echter niet tot leven komen, helaas ... Moet nog controleren of dit aan de laadpaal of mijn thuislader ligt.
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
Unit106
Moderator
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: anders

Re: Hotel Newport Bay Club (Disneyland Parijs)

Bericht door Unit106 »

Uiteindelijk ligt het niet aan de thuislader, deze werkt gewoon. Mogelijk niet in combinatie met de type laadpalen die ze geplaatst hebben.

Afbeelding

Maar op de parkeerplaats kwam medewerker Lawrence naar mij toe gelopen. Hij beheert ook de witte Ampera van het hotel zelf. Hij kon mij niet uitleggen waarom het niet werkte maar wel dat het niet ging werken. Hij gebruikte zelf een gewone WCD die aan het hotel zelf vast zat. Hij heeft de Ampera van het hotel verplaatst zodat ik op deze plek kon staan. Gewoon op de stoep tegen het hotel aan. Dichterbij de entree kan je niet parkeren. Ik mocht daar gewoon ons gehele verblijf blijven staan zolang de oplader maar aangesloten was. Na een ritje naar de Eiffel toren was de accu weer leeg en gewoon weer geparkeerd op de stoep en de accu weer opgeladen.

Afbeelding

Afbeelding
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
Plaats reactie