Gratis laden fletcher hotel in Roermond

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
Plaats reactie
marcow
Newbie
km-stand: 12000
Lifetime: 10
Auto: Ampera

Gratis laden fletcher hotel in Roermond

Bericht door marcow »

Sinds kort kun je Gratis laden bij het Fletcher hotel in Roermond. Dit is een pilot voor de keten. Als het in Roermond aanslaat zullen er bij de 59 andere Fletcher hotels ook laadpunten komen.

Naast de ingang staat 1 lolo waar je betaald kan laden en 2 stopcontacten waar je gratis kan laden als je bv. overnacht of vergadert. Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen.
Laatst gewijzigd door marcow op vr 27 sep 2013, 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Re: Gratis laden fletcher hotel in Roermond

Bericht door Alex »

marcow schreef:Sinds kort kun je Gratis laden bij het Fletcher hotel in Roermond. Dit is een pilot voor de keten. Als het in Roermond aanslaat zullen er bij de 59 andere Fletcher hotels ook laadpunten komen.

Naast de ingang staat 1 lolo die waar je betaald kan laden en 2 stopcontacten waar je gratis kan laden als je bv. overnacht of vergadert. Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen.
Mooi! Maar waarom voor een paar rotcenten eerst een proef doen?
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
marcow
Newbie
km-stand: 12000
Lifetime: 10

Bericht door marcow »

In Roermond zijn er 3 nieuwe groepen aangelegd en 150 meter kabel getrokken. Als ze daar niet gebruikt worden word dat niet nog eens 59 keer gedaan ;)
Vision
Stamgast
km-stand: 235000
Lifetime: 31
Contacteer:

Bericht door Vision »

Het woordje GRATIS laden is ten dele in ieder geval waar: op de OMA-wandcontactdozen (2 stuks) zit inderdaad geen registratie van de betrokken kWh en geen verrekening. Daarentegen registreert de LoLo wel het verbruik in kWh. Nu maar hopen dat het in rekening te brengen tarief inderdaad NUL is.

De receptionistes vonden het wel leuk dat er nu iemand kwam laden en eten: uitstekende keuken! Volgende keer wellicht ook slapen en tegelijkertijd laden.

Fletcher Lochem heeft nog geen laadpalen :cry:

Welke Hotel-keten volgt? Bilderberg was het van plan, maar nog nergens gerealiseerd :x

groeten, Alexander
Power Blue Ampéra, SUNpower, WaterScouting & ZendAmateur
japio
Harde kern
km-stand: 125250
Lifetime: 23
Contacteer:

Bericht door japio »

In Roermond zijn er 3 nieuwe groepen aangelegd en 150 meter kabel getrokken. Als ze daar niet gebruikt worden word dat niet nog eens 59 keer gedaan ;)
3 nieuwe groepen, 150 meter kabel en een dag werk kost € 1500,--, Fletcher is een grootverbruiker voor wie een kWh een duppie kost, één volle Volt/ Ampera kost ze dus ten hoogste € 1,50
Kom ik voor een uurtje dan pak ik de lolo, kom ik voor een nacht dan rol ik de lader af.
Lekker doorgaan Fletcher :thumbup:
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
Plaats reactie