Voorstelronde

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Plaats reactie
Henk Keizer
Newbie
km-stand: 17677
Lifetime: 16
Auto: Bolt

Voorstelronde

Bericht door Henk Keizer »

Heb al een tijdje dit behoorlijke actieve forum gevolgd aangezien ook ik een Ampera heb besteld. Het gaat hierbij om een lithium witte met alle opties. De Ampera besteld in begin december, was er eentje uit de reeds door de dealer voor eigen voorraad bestelde auto's, had de keus uit een witte, zwarte, 2 grijze en de lithium witte en heb dus voor de laatste gekozen.
De auto zou oorspronkelijk geleverd worden in week 9, heb in week 9 maar eens gebeld en kreeg het verhaal over de modificatie hetgeen betekende dat dit ca: 2 weken zou duren maw levering week 11, week 11 gebeld toen werd het week 13, je raad het al week 13 gebeld toen kreeg ik te horen dat men de auto totaal niet meer terug kon vinden. Duidelijk mag zijn dat dit voor mij zeer onbevredigend was en ik de lease maatschappij heb gevraagd een andere oplossing te zoeken. In eerste instantie kregen zij hetzelfde antwoord waar ze geen genoegen mee namen. Om dit lage verhaal korter te maken kreeg de lease maatschappij uiteindelijk te horen dat de auto ergens op de atlantische auto voer en de geplande aflevering bij de dealer gepland stond voor 22 april (zondag, hoe geloofwaardig is dit). Toch ga ik er maar vanuit dat ik de auto nog deze maand geleverd krijg, zie er ontzettend naar uit.
Ivo
Beheerder
km-stand: 171000
Lifetime: 41
Auto: anders
Contacteer:

Re: Voorstelronde

Bericht door Ivo »

Henk Keizer schreef:Om dit lage verhaal korter te maken kreeg de lease maatschappij uiteindelijk te horen dat de auto ergens op de atlantische auto voer en de geplande aflevering bij de dealer gepland stond voor 22 april (zondag, hoe geloofwaardig is dit). Toch ga ik er maar vanuit dat ik de auto nog deze maand geleverd krijg, zie er ontzettend naar uit.
Met alle opties bedoel je ook alarm? Dan heb je mogelijk mijn Ampera van me afgepakt... :evil:

Toch welkom hier :D
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
Henk Keizer
Newbie
km-stand: 17677
Lifetime: 16
Auto: Bolt

Levering Ampera.

Bericht door Henk Keizer »

Hallo Ivo,

Zou wat zijn als jouw auto aan mij geleverd zou worden. Ik heb in de bijlage het overzicht toegevoegd wat ik na lang doorzeuren bij mijn dealer heb losgepeutert. Hieruit kun je opmaken dat mijn auto is vertrokken vanuit Brunswick USA op 25-03-2012, naar ik aanneem zullen er op deze boot veel meer Ampera's staan dus voor de wachtende onder ons mogelijk iets meer duidelijkheid. Overigens heeft de mijne als het goed is inderdaad geen alarm.

Henk Keizer
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie