Opladen bij Van der Valk
- shumway
- Harde kern
- km-stand: 73500
- Lifetime: 28
- Auto: Ampera-e
Opladen bij Van der Valk
Iemand ervaring met de laadpalen daar, binnen pasje halen?.
Zag een foto met max 30 min. Schiet ik niet zoveel mee op.
Zag een foto met max 30 min. Schiet ik niet zoveel mee op.
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon
Voltec SPX Pilot Xenon
- Jeffrey Baljet
- Vaste klant
- km-stand: 12000
- Lifetime: 0
- Auto: Volt
Re: van der Valk Vianen
Bij van der Valk is het max. 30 minuten alleen voor snelladen. Er staat ook een Loloo die je gewoon met je eigen pas kan gebruiken, en waar je gewoon de hele dag mag staan.
Dit is in ieder geval bij alle van der Valken waar ik ben geweest het geval.
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Zal wel ergens verstopt staan, net als bij vd Valk Leiden/Haagsche Schouw. Even vragen bij de receptie brengt je al een stuk verder (mij in ieder geval wel in Leiden).
Groeten,
Poul
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Bij Van der Valk Leiden/Haagse Schouw staat 'ie dichterbij de ingang dan de gehandicaptenplaatsen. Bijna binnen dus.Poul schreef:Zal wel ergens verstopt staan, net als bij vd Valk Leiden/Haagsche Schouw. Even vragen bij de receptie brengt je al een stuk verder (mij in ieder geval wel in Leiden).
Groeten,
Poul
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- shumway
- Harde kern
Had ze gebeld, hebben verwezen naar snellaadpalen.
Volgende bezoek van der Valk Biltschenhoek, zou mooi zijn als ze een plattegrond hadden met de plek van de LOLO
Volgende bezoek van der Valk Biltschenhoek, zou mooi zijn als ze een plattegrond hadden met de plek van de LOLO
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon
Voltec SPX Pilot Xenon
- Vision
- Stamgast
- km-stand: 235000
- Lifetime: 31
- Auto: Ampera
- Contacteer:
kWas 4 weken geleden bij BiltscheHoek, maar niemand die wist of er laadpalen zouden zijn
Power Blue Ampéra, SUNpower, WaterScouting & ZendAmateur
- Unit106
- Moderator
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
Re: Opladen bij Van der Valk
Vandaag Van der Valk Tiel bezocht. De EV box hangt aan het gebouw op het betaald parkeren gedeelte. Gasten van het hotel krijgen bij de balie een uitrij munt. Goed geregeld, jammer alleen dat het maar een enkele lader is.
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
- shumway
- Harde kern
Re: Opladen bij Van der Valk
vd Valk Biltschehoek geen opladers, wel een aantal stopcontacten aan de buitenzijde. Als je tussen het hotel en het zalencomplex de parkeerplaats opgaat dan is er eentje bij twee parkeerplaatsen direct bij de ingang aan de rechterzijde en verder doorrijden helemaal aan de rechterzijde naast de deur van de technische ruimte.
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon
Voltec SPX Pilot Xenon
-
kruimel
- Newbie
- km-stand: 24500
- Lifetime: 45
- Auto: Ampera
Goed geregeld bij Van der Valk, maar of het nu de bedoeling is dat je de hele dag op een oplaadplaats blijft staan? Ik weet het niet...... .Jeffrey Baljet schreef:Bij van der Valk is het max. 30 minuten alleen voor snelladen. Er staat ook een Loloo die je gewoon met je eigen pas kan gebruiken, en waar je gewoon de hele dag mag staan.Dit is in ieder geval bij alle van der Valken waar ik ben geweest het geval.