Messe in Dusseldorf (Dld)

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
Plaats reactie
Diepfries
Newbie
km-stand: 3000
Lifetime: 26
Auto: Ampera

Messe in Dusseldorf (Dld)

Bericht door Diepfries »

Gister geparkeerd bij de Messe in Dusseldorf.
Vooraf door gekreen dat er een laadpaal was op Parkeerplaats 2, Stelle 21.

Eenmaal aangekomen wist niemand van deze paal af. Ik wist gelukkig zelf dat ik op Stelle 21 moest zijn, na lang heen en weer gepraat mocht ik naar die parkeerplaats toe rijden en na bemiddeling van de grote parkeerbaas werd ik zelfs persoonlijk begeleid..... helaas, stond er bij die ene Laadpaal op een parkeerterrein voor 10.000 auto's toevallig iemand anders geparkeerd.

Oftewel, er is een laadpaal maar reken er niet op dat je bijladen als je de beurs in Dusseldorf gaat bezoeken
Robampera
Bekende
km-stand: 106000
Lifetime: 44
Auto: Ampera

Re: messe in Dusseldorf (Dld)

Bericht door Robampera »

Diepfries schreef:Gister geparkeerd bij de Messe in Dusseldorf.
Vooraf door gekreen dat er een laadpaal was op Parkeerplaats 2, Stelle 21.

Eenmaal aangekomen wist niemand van deze paal af. Ik wist gelukkig zelf dat ik op Stelle 21 moest zijn, na lang heen en weer gepraat mocht ik naar die parkeerplaats toe rijden en na bemiddeling van de grote parkeerbaas werd ik zelfs persoonlijk begeleid..... helaas, stond er bij die ene Laadpaal op een parkeerterrein voor 10.000 auto's toevallig iemand anders geparkeerd.

Oftewel, er is een laadpaal maar reken er niet op dat je bijladen als je de beurs in Dusseldorf gaat bezoeken

Helaas, ookal was hij vrij dan was het laden nog een probleem geweest, 3 weken geleden de Messe in keulen bezocht, en afgelopen week de messe in Frankfurt, en prima geregeld je kan gratis laden daar....
Alleen moet je de eigenaar van de paal bellen om hem te activeren, en dat was een duits 0900 nummer, welke je niet kan bellen met een NL toestel... en helaas de parkeerwacht kon/wilde niet bellen.
Jammer, en zeker niet goed voor de lifetime....
Plaats reactie