Opel Driessen ook voor Volts

Algemene vragen over de Opel Ampera & Chevrolet Volt, antwoorden en ervaringen
Plaats reactie
shumway
Harde kern
km-stand: 73500
Lifetime: 28
Auto: Ampera-e

Opel Driessen ook voor Volts

Bericht door shumway »

Nee, geen aandelen en sterker nog, heb mede een Volt gekocht omdat ik daar niet zo te spreken was over de klantbehandeling.

Hypocriet als ik ben, nu helaas Van Esch failliet is en ik de rit naar Breda/Waalwijk niet zag zitten toch maar de Volt voor de 30000 beurt naar de Opel dealer gebracht.

Ze zijn geen erkende Volt dealer maar dat zou geregeld worden maar alle discussie over garantiezaken lossen zij op.

Paar keer uit moeten leggen dat er Xenon in zet en kreeg de auto terug met banden op te lage spanning en een kapotte Xenon lamp (om half 5 in het schemerdonker). Nu is dat bij van Esch ook gebeurd, slordig maar we moeten er maar mee leven.

Beurt verder prima uitgevoerd en de erkenning voor de Volt zou volgen.

Kreeg gisteren telefoontje, ze konden Dab+ onder garantie inbouwen en de winterbanden zouden binnen 2 weken op de vestiging aanwezig zijn. (vanuit faillisement van Esch)

Dat is dan weer positief, ofwel voorlopig voordeel van de twijfel
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon
AdJ
Newbie
km-stand: 1500
Lifetime: 2

Re: Opel Driessen ook voor Volts

Bericht door AdJ »

Goed nieuws als ik bij Driessen terecht zou kunnen voor onderhoud en garantie op de Volt. :clap:
shumway
Harde kern
km-stand: 73500
Lifetime: 28

Bericht door shumway »

Yep, auto stond ingepland voor de winterwielen.

Tegelijkertijd de afspraak gemaakt voor het onder garantie vervangen van de Dab+ module.

Winterwielen van van Esch liggen nu bij Opel Driessen en die zijn iedereen aan het bellen voor afspraken.

Wordt je gebeld, even erbij vermelden ook Dab+
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon
ralph1978
Vaste klant
km-stand: 31000
Lifetime: 54

geschikte onderhouds garage volt in limburg

Bericht door ralph1978 »

Ik heb mijn Chevrolet volt gekocht in 2012 bij vanesch te eindhoven. Ze leverden top service. Echter is die failliet. Ik woon in Limburg. Ben bij welling in Brunssum geweest en van laar in maasbracht. Beiden zijn echt slecht op het gebied van de volt en komen al helemaal niet klantvriendelijk over. Dan maar naar Driessen in eindhoven? Of heeft er iemand een ander goed idee vanuit zuid-Limburg?
ralph1978
Vaste klant

Bericht door ralph1978 »

Misschien moet ik hier ook maar eens heen gaan. In Limburg is onderhoud aan een volt namelijk niet echt mogelijk merk ik. Men heeft er gewoon geen zin in hier in Limburg. Vindt Men te moeilijk. Je merkt het meteen als je binnen komt ermee. Ik ging ook trouwens bij van esch en die hadden top service. Lijkt dat Eindhoven dus toch the place to Be is voor onderhoud aan de volt.
Norbert
Stamgast
km-stand: 83300
Lifetime: 31

Bericht door Norbert »

Vervelend dat het in Limburg zo moeilijk is om onderhoud aan je Volt gedaan te krijgen. Ik kan me voorstellen dat je niet staat te juichen om tientallen kilometers te rijden voor een beurt of update...
ralph1978
Vaste klant

Bericht door ralph1978 »

Norbert schreef:Vervelend dat het in Limburg zo moeilijk is om onderhoud aan je Volt gedaan te krijgen. Ik kan me voorstellen dat je niet staat te juichen om tientallen kilometers te rijden voor een beurt of update...
klopt, dat is best vervelend. Maar goed, als ik goede service voor mijn auto kan krijgen in Eindhoven vind ik dat ook prima. Ik wil er best een stukje voor rijden. Het is toch over het algemeen maar 1x per jaar.
Plaats reactie