automatten

Algemene vragen over de Opel Ampera & Chevrolet Volt, antwoorden en ervaringen
Plaats reactie
PaulJ
Vaste klant
km-stand: 33000
Lifetime: 19
Auto: Ampera

automatten

Bericht door PaulJ »

Mijn witte Ampera is afgeleverd zonder de bekende automatten.De standaard vloerbedekking wordt zo wel erg vies. Bestaan die wel voor een Ampera? En zijn die dan van rubber,of stof?

Paul
Olympic white,sensoren i.p.v.achteruitrijcamera,navi,Voltec. HID Xenon 6000K setje. 32 zonnepanelen in landscape opstelling. Goed voor 7600 Wp.
Remes
Bekende
km-stand: 0
Lifetime: 0
Contacteer:

Re: automatten

Bericht door Remes »

Vloermatten zijn nagenoeg zelfde als de vloerbedekking. Zijn nette matten, die je er zeker in wilt hebben.
Neem aan dat je dealer deze alsnog nalevert. Deze horen er standaard in te zitten.
Vraag me overigens af waarom een dealer een auto aflevert zonder. Dat is wel erg slordig.
PaulJ
Vaste klant
km-stand: 33000
Lifetime: 19

Bericht door PaulJ »

Vond ik ook! Zoiets vanzelfsprekends, daar lette ik niet eens op.
Olympic white,sensoren i.p.v.achteruitrijcamera,navi,Voltec. HID Xenon 6000K setje. 32 zonnepanelen in landscape opstelling. Goed voor 7600 Wp.
Henri
Stamgast
km-stand: 166000
Lifetime: 2

Bericht door Henri »

Ik begreep van mijn dealer dat de aller eerste Ampera s die afgeleverd werden standaard met "extra s" als matten en de hangmat boven de kofferbak.....de laatste kost nu ruim 100 euro extra...wat de matten kosten weet ik niet....maar blijkbaar moet er op de kleine extra s verdiend worden....jammer......
De matten zijn van prima kwaliteit maar...geen idee wat ze ervoor vragen nu.....inmiddels >3000 km op de klok en zoals iedereen wel vindt denk ik ..wat een geweldige auto....
Henk Keizer
Newbie
km-stand: 17677
Lifetime: 16
Auto: Bolt

Bericht door Henk Keizer »

Volgens mij zijn de matten standaard opgenomen in de afleveringskosten (zie bijlage). Zo staat het in de Ampera configurator op de site van Opel. Mij bekruipt het idee dat de dealer hier extra wil vangen.
Michael
Stamgast
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: Bolt

Bericht door Michael »

Ja. Je hoort ook een mattenset bij de auto te krijgen, althans dit stond er bij mij wel vermeld.
Plaats reactie