Laadpaal station Tilburg
-
janblije
- Newbie
- km-stand: 1700
- Lifetime: 3
- Auto: Ampera
Laadpaal station Tilburg
Kom ik vrijdagavond aan bij het station Tilburg. Keurige laadpaal met 2 aansluitingen. Vervolgens kijk ik naar het parkeertarief. 4 euro per uur! Ik ben maar 300 meter doorgereden naar de P en R voor 50 ct per uur, echter zonder laadpaal. Sorry, moest even zeuren. 
Opel Ampera Lithium White full options model 9 december 2013
-
joudejans
- Bekende
- km-stand: 65000
- Lifetime: 18
Re: Laadpaal station Tilburg
Toch jammer dat bij de P&R waar het aannemelijker is dat je langer staat als bij een paal in het centrum geen laadmogelijkheid is.
Elektrisch rijden is geweldig maar het opladen is nog steeds een grote uitdaging. Gisteren Kootwijk gehaald op accu om te gaan zwemmen, dichtstbijzijnde laadpaal echter 6,9 km verderop. Dat was toch iets te ver dus helaas op benzine naar huis.
Elektrisch rijden is geweldig maar het opladen is nog steeds een grote uitdaging. Gisteren Kootwijk gehaald op accu om te gaan zwemmen, dichtstbijzijnde laadpaal echter 6,9 km verderop. Dat was toch iets te ver dus helaas op benzine naar huis.
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Contacteer:
Re: Laadpaal station Tilburg
Terecht, aub ook even een berichtje naar de lokale ambtenarij, bijv. in Utrecht is men uitermate behulpzaam dus wie niet waagt...janblije schreef:Kom ik vrijdagavond aan bij het station Tilburg. Keurige laadpaal met 2 aansluitingen. Vervolgens kijk ik naar het parkeertarief. 4 euro per uur! Ik ben maar 300 meter doorgereden naar de P en R voor 50 ct per uur, echter zonder laadpaal. Sorry, moest even zeuren.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.