Zwarte Ampera met plannen! :-)

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Plaats reactie
dvdvoorden
Newbie
km-stand: 51000
Lifetime: 50
Auto: Ampera

Zwarte Ampera met plannen! :-)

Bericht door dvdvoorden »

Hallo allemaal!

Als rechtgeaarde autoliefhebber ben ik ook helemaal om voor de charmes van elektrisch rijden. En ja, als zelfstandig ondernemer helpen de fiscale voordelen (en parkeervoordelen in Amsterdam) ook een hele hoop mee. Een nieuwe i3 of Tesla waren ook erg aanlokkelijk, maar als verstandige ondernemer toch maar gegaan voor een Ampera met de 'kop eraf'.

Dus nu in het blije bezit van een zwarte Ampera uit maart 2012 met iets meer dan 50.000 kilometer op de teller! Hij is klaarblijkelijk eerst door Opel ingezet als company / sponsor car bij Feijenoord. Het lifetime verbruik staat op 5l / 100km dus zo braaf zijn ze niet geweest met opladen... Nu ja, dan is het elektrische gedeelte in ieder geval minder versleten. ;-) Hij ziet er voor de rest heel goed uit en gekocht bij Opel dealer Stam in Nieuwegein. Dus met volledige garantie.

En plannen, ja die heb ik zeker!

De Brodit clip voor de Ampera met een iPhone 5S actieve houder zit er al in (ik heb hem al twee dagen!)

Verder rij ik al jaren in auto's met een regensensor, dus het ontbreken daarvan kan écht niet. Ik ben vastbesloten de volgende set succesvol in te bouwen:

http://www.raintracker.com

De set is al onderweg uit de US; ik hou jullie op de hoogte.

En tevens doen we natuurlijk graag remote start vanaf de andere kant van de wereld, dus duimen dat ze met de OVMS implementatie voor de Volt / Ampera een beetje haast maken:

http://www.openvehicles.com

En dat setje is dus ook al besteld en onderweg naar Nederland. Ik las dat ik hiervoor niet de eerste ben in ieder geval.

Het grote onthullingsmoment :-)

Afbeelding

En daar is ie dan!

Afbeelding
Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Re: Zwarte Ampera met plannen! :-)

Bericht door Poul »

Welkom op dit forum en dank je voor je uitvoerige intro. Veel rijplezier toegewenst en houd ons op de hoogte met jouw vorderingen mbt de regensensor.ik hoop niet dat het effect daarvan is dat het prompt gaat regenen. :lol:

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
moeton
Newbie
km-stand: 10000
Lifetime: 0
Auto: Ampera

Re: Zwarte Ampera met plannen! :-)

Bericht door moeton »

Explosief kenteken 8-)
Sovereign Silver, Full option, Black/Frosted Nickel, Xenon 6000k, IcuCompact+.
Plaats reactie