mijn ervaring van ampera/volt naar I3 en terug
Geplaatst: za 16 apr 2016, 21:25
de I3 heeft zowat 2 x de range en is ook als REv te krijgen.
mooi plastic carbon en aluminium dus geen roestbak en wat degelijker dan een americaan.
de test rit
stuur bleef steken in het midden je moest echt even zetje geven als je ging draaien, de auto kraakte ergens rechts voor tijdens het maken van een bocht.
hij was erg windgevoelig en qua wind ook echt niet stil , dat in tegen stelling tot de ampera/volt
na die rit terug in mijn ampera/volt..... wat een verschil. letterlijk van een winkelwagen naar een limousine zo groot verschil
ik wist gelijk dat de i3 eigenlijk daarom geen candidaat meer was...... maar toch 2 x de range.... mmmm
mooi plastic carbon en aluminium dus geen roestbak en wat degelijker dan een americaan.
de test rit
stuur bleef steken in het midden je moest echt even zetje geven als je ging draaien, de auto kraakte ergens rechts voor tijdens het maken van een bocht.
hij was erg windgevoelig en qua wind ook echt niet stil , dat in tegen stelling tot de ampera/volt
na die rit terug in mijn ampera/volt..... wat een verschil. letterlijk van een winkelwagen naar een limousine zo groot verschil
ik wist gelijk dat de i3 eigenlijk daarom geen candidaat meer was...... maar toch 2 x de range.... mmmm