de I3 heeft zowat 2 x de range en is ook als REv te krijgen.
mooi plastic carbon en aluminium dus geen roestbak en wat degelijker dan een americaan.
de test rit
stuur bleef steken in het midden je moest echt even zetje geven als je ging draaien, de auto kraakte ergens rechts voor tijdens het maken van een bocht.
hij was erg windgevoelig en qua wind ook echt niet stil , dat in tegen stelling tot de ampera/volt
na die rit terug in mijn ampera/volt..... wat een verschil. letterlijk van een winkelwagen naar een limousine zo groot verschil
ik wist gelijk dat de i3 eigenlijk daarom geen candidaat meer was...... maar toch 2 x de range.... mmmm
			
			
													mijn ervaring van ampera/volt naar I3 en terug
- gl640
 - Harde kern
 - Berichten: 1472
 - Lid geworden op: di 11 nov 2014, 14:31
 - km-stand: 24000
 - Lifetime: 25
 - Auto: Ampera-e
 
mijn ervaring van ampera/volt naar I3 en terug
					Laatst gewijzigd door gl640 op ma 18 apr 2016, 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
									
			
						
							bak/rotor lager stuk? vul even in aub = http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=2685&hilit=poll+bak+lager
Black, Halogeen, SPX Voltec reislader.
			
						Black, Halogeen, SPX Voltec reislader.
- japio
 - Harde kern
 - Berichten: 3504
 - Lid geworden op: do 06 dec 2012, 23:50
 - km-stand: 125250
 - Lifetime: 23
 - Auto: Ampera
 - Locatie: Mijdrecht
 - Contacteer:
 
Re: mijn ervaring van ampera/volt naar I3 en terug
1800kg in beweging brengen veelal om een persoon te transporteren binnen een stedelijke omgeving is een eindige hobby. Wagentjes a la de Smart en de I3 piepen en kraken een beetje, maar zijn noodzakelijk om meer te kunnen doen met minder energie.
			
			
									
						
							Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
			
						- 
				Woziak
 - Newbie
 - Berichten: 17
 - Lid geworden op: za 12 mar 2016, 21:53
 - km-stand: 525
 - Lifetime: 56
 - Auto: Ampera
 - Locatie: Breda
 
Re: mijn ervaring van ampera/volt naar I3 en terug
En dat terwijl je in de meeste reviews leest dat de i3 toch wel BMW kwaliteit look en feel heeft en daarom meer mag kosten dan bijvoorbeeld de Leaf...
Ik vind het toch wel een mooi model, dus toch maar eens zelf een proefritje maken.
			
			
									
						
										
						Ik vind het toch wel een mooi model, dus toch maar eens zelf een proefritje maken.
- gl640
 - Harde kern
 - Berichten: 1472
 - Lid geworden op: di 11 nov 2014, 14:31
 - km-stand: 24000
 - Lifetime: 25
 - Auto: Ampera-e
 
Re: mijn ervaring van ampera/volt naar I3 en terug
heb nooit eerder bwm gereden dus weet niet wat die look en feel dan precies is.
je betaald natuurlij kook voor het merk bmw of nissan en metaal tegenover een met carbon versterkte geheel plastic geheel
dat kost ook wat meer.
plus de nissan heeft volgens mij geen auto discance cruise control en nog een paar dingen welke de bmw weer wat duurder maken.
hoe dan ook het is een winkel wagentje vergeleken met de ampera/volt
dat neemt niet weg dat ik er geen interesse in heb, uitgangspunt is verder in EV niet het comfort.
			
			
									
						
							je betaald natuurlij kook voor het merk bmw of nissan en metaal tegenover een met carbon versterkte geheel plastic geheel
dat kost ook wat meer.
plus de nissan heeft volgens mij geen auto discance cruise control en nog een paar dingen welke de bmw weer wat duurder maken.
hoe dan ook het is een winkel wagentje vergeleken met de ampera/volt
dat neemt niet weg dat ik er geen interesse in heb, uitgangspunt is verder in EV niet het comfort.
bak/rotor lager stuk? vul even in aub = http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=2685&hilit=poll+bak+lager
Black, Halogeen, SPX Voltec reislader.
			
						Black, Halogeen, SPX Voltec reislader.