Ich bin sehr gespannt. Of moeten we nou Amerikaans aanhouden? Of juist Frans gelet op de overmane door PSA? Nou ja, benieuwd blijf ik sowieso, ongeacht welke taal we moeten uitkramen
Test /verslag aanstaande (Autoweek)
- NeufegliseThierry
- Harde kern
- km-stand: 195
- Lifetime: 0
- Auto: Ampera-e
Test /verslag aanstaande (Autoweek)
De Ampera-E bivakkeert verderop bij mij in de straat bij een Autoweek redacteur, dat betekent in de regel dat binnen 6 weken er een test of rijverslag te verwachten valt in de Autoweek.
Ich bin sehr gespannt. Of moeten we nou Amerikaans aanhouden? Of juist Frans gelet op de overmane door PSA? Nou ja, benieuwd blijf ik sowieso, ongeacht welke taal we moeten uitkramen
Sinds kort Ampera-e (na Ampera, Leaf, e-Evalia, Zoe, i3 en 320d)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Re: Test /verslag aanstaande (Autoweek)
Autoweek is toch een Ford blad?

Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
- NeufegliseThierry
- Harde kern
Ik begreep juist dat ze beticht worden van banden met de VW groep?
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Dat is de mening van de meeste reaguurders.NeufegliseThierry schreef:Ik begreep juist dat ze beticht worden van banden met de VW groep?
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
AutoBild is de moeder, dus dat zou kunnenNeufegliseThierry schreef:Ik begreep juist dat ze beticht worden van banden met de VW groep?
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
- NeufegliseThierry
- Harde kern
Ach, ik vorm altijd mijn eigen mening en filter de persoonlijke voorkeuren eruit.
Zowel onze Saab 9-5 als Citroën DS5 hadden de raambediening ind e middenconsole. Ik vind dat prettig maar bij Autoweek hakken ze daar altijd op in. Verder ben ik groot (te groot haha) maar vind ik korte autozittingen fijn, je raadt het al: Autoweek vindt in de regel dat de zittingen van Franse en Japanse auto's te kort zijn.
Als je goed leest en kritisch blijft kun je zelfs uit een gekleurde test de voor jou relevante info halen. Anders was ik nooit met 45.000 km per jaar in een Leaf (met de toen nog 24 KW) accu gestapt.....
Zowel onze Saab 9-5 als Citroën DS5 hadden de raambediening ind e middenconsole. Ik vind dat prettig maar bij Autoweek hakken ze daar altijd op in. Verder ben ik groot (te groot haha) maar vind ik korte autozittingen fijn, je raadt het al: Autoweek vindt in de regel dat de zittingen van Franse en Japanse auto's te kort zijn.
Als je goed leest en kritisch blijft kun je zelfs uit een gekleurde test de voor jou relevante info halen. Anders was ik nooit met 45.000 km per jaar in een Leaf (met de toen nog 24 KW) accu gestapt.....