Volg al een tijdje het forum en was nog in onderhandeling met de leasemaatschappij, maar deze week wordt hij besteld een Cyber Grey full option (eindelijk eens een auto full option, , zijn gelukkig niet zoveel opties) ga hem vervangen voor een Audi A4 station, zal de ruimte wel missen ben ik bang.
Levertijd 1 november (wegens looptijd huidig contract)
groeten,
Ron
Cyber Grey full option, SPX Voltec thuis en een Lolo op de zaak
rdeswart schreef:Volg al een tijdje het forum en was nog in onderhandeling met de leasemaatschappij, maar deze week wordt hij besteld een Cyber Grey full option (eindelijk eens een auto full option, , zijn gelukkig niet zoveel opties) ga hem vervangen voor een Audi A4 station, zal de ruimte wel missen ben ik bang.
Levertijd 1 november (wegens looptijd huidig contract)
groeten,
Ron
Welkom op het forum! Goede keuze..
Full options bij Audi is wel wat anders dan bij Opel... (ook in geld).
Nu 1 november in zicht is, en dan ook eindelijk van de Ampera kan gaan genieten, heb ik hieronder nog wat foto's gepost van mijn SPX montage, in de kelder een losse uitbreiding gedaan van de groepenkast en daarin een KwH meter geplaatst met uiteraard een aardlek en 16A automaat, dan buiten een plaatstalenkast gemoneteerd tegen de gevel en daarin de SPX gehangen.
Waarom heb je twee aardleks en twee automaten in dat kastje in de kelder geplaatst? Of zat die daar al met een bestaande groep? En waarom een losse aardlek en automaat en geen gecombineerde aardlekautomaat? Ik denk dat ik een ETI KZS-1M ga kopen met een kWh meter van een ander merk, moet nog even kijken welke... Wat voor merk is dit?
rdeswart schreef:Die andere aardlek en automaat is voor een andere groep.
ik heb de spullen bij eprotech.nl vandaag, de kwH meter is van Conrad
Bij Conrad vanwege dat Eprotech zo te zien geen MID meters verkoopt? Ik zit te twijfelen of dat echt nodig is voor mij, ik moet de boel wel kunnen declareren, maar wijkt de niet-MID meter zoveel af?
rdeswart schreef:Die andere aardlek en automaat is voor een andere groep.
ik heb de spullen bij eprotech.nl vandaag, de kwH meter is van Conrad
Bij Conrad vanwege dat Eprotech zo te zien geen MID meters verkoopt? Ik zit te twijfelen of dat echt nodig is voor mij, ik moet de boel wel kunnen declareren, maar wijkt de niet-MID meter zoveel af?
Ik durf het niet te zeggen, heb het zekere voor het onzekere maar genomen en een MID meter aangeschaft, als er ooit moeilijk gedaan wordt door de belastingdienst, dan kan het daar in ieder geval niet aan liggen.
Ene de meter was niet erg duur, rond de 70 euro geloof ik.