De GTA wil ik in de winter stallen en de Yp de deur uit en dan een Ampera zakelijk aanschaffen aangezien dat kostentechnisch zeer interessant blijkt te zijn, dus op naar de dealer voor een testrit.
Ik moet zeggen, rijdt helemaal niet verkeerd en flink comfortabel maar bovendien toch nog vrij strak sturen hoewel het gevoel in het stuur voor verbetering vatbaar is. Gewicht vd auto voel je niet echt en ik denk dat de gewichtsverdeling door de accus in het midden vd auto vrij goed is tussen voor en achter.
Er zijn paar minpintjes te noemen zoals bv afdekzeiltje achter (getinte ramen noodzaak), geen regensensor, geen achterruitwisser, ruitenwisservloiestof dat over de zijramen loopt (net een 147.....), flut navigatie systeem maar dat was het dan wel zon beetje. Al met al een fijn rijdende auto die voor woon werk verkeer met veel snelweg veel comfort biedt tegen een lage prijs dankzij de overheid....
Eigenlijk zou ik er wel 19 inch velgen onder willen hebben in de zomer, icm 225-40 bv Hankook, en dan winterbanden op de std velgen. Dak moet zwart, kleur Lithium wit en de auto ziet er zowaar nog lekker uit ook....
Dat blauwe dashboard licht ben ik niet zo fan van maar goed...je moet het er maar mee doen...haha
iPhone en telefoon werkte prima en ik denk dat een Brodit met actieve houder beter werkt met de iPhone en tomtom als navigatie dan dat std ding. Jee wat praat dat mens raar...en dan die piepjes voor een bocht....pffff
Zocht rondom is beroerd, a stijl zit met actief sturen bv flink in de weg, dus zon cam achter is eigenlijk wel noodzaak. Ruimte achterin voor mensen tot aan zo 175 is prima. Daarboven is het behelpen lijkt me of valt het mee?
Enige dat nog aangepast moet worden is die topsnelheid...je bent amper of gang of de begrenzer gaat er al op...wie weet waarom dat is want je voelt dat de auto nog wel zon 25 km harder wil minimaal...
Ff goed laten bezinken en dan binnenkort maar beslissen om het wel of niet te doen. Wat zijn jullie ervaringen tav rijden, problemen, aflevering etc??