Weer een Opel Ampera "en route"

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Plaats reactie
Gerard O
Newbie
km-stand: 11901
Lifetime: 29
Auto: Ampera

Weer een Opel Ampera "en route"

Bericht door Gerard O »

Op 11/8 de Ampera opgehaald. Eigenlijk mijn vrouw heeft de auto opgehaald. Toen ik zondag thuiskwam vanuit het buitenland stond de Ampera met een mooie rode strik op het dak klaar. Met de groeten van ZAM Zeist.

De afgelopen week gereden en veel uitgetest. Wel proberen alle opties te vinden, en dat zijn er nogal wat. Maar - tot nu toe ben ik erg tevreden. Het is een goed gevoel om 74 km naar Amsterdam helemaal op de accu te rijden.

Gerard
Gerard
BlackEyed
Vaste klant
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: Ampera

Re: Weer een Opel Ampera "en route"

Bericht door BlackEyed »

Ik heb 'm ook sinds de elfde. Bij mij is het tot nu toe maximaal 57 km gelukt.

Veel plezier met de auto.
Olympic White, Lederen bekleding Jet Black/Frosted Nickel, Park Pilot voor en achter incl. achteruitrijcamera, Navigation Audio Pack
WimZ
Newbie
km-stand: 43000
Lifetime: 28
Auto: Bolt
Contacteer:

Re: Weer een Opel Ampera "en route"

Bericht door WimZ »

Hier nog een sinds gisteren " en route".
Gisterochtend met vrouw en kinders opgehaald bij opc oosterhout. Goede uitleg waar echt de tijd voor werd genomen!
De auto stond helemaal klaar, netjes onder een doek, en werd echt onthuld. Ons opel contactpersoon voor de bedrijfswagens was op haar vrije dag ook gekomen, deze aandacht maakt het extra speciaal. Gisteren gelijk al zo'n 500 km moeten rijden waardoor helaas de meeste km op benzine zijn afgelegd. Vanaf vandaag gaan we proberen zoveel als mogelijk de accu te gebruiken. Tot nu toe prettige ervaringen en veel aandacht van mede weggebruikers,buren en familie.
Plaats reactie