Hallo all,
als beleefde netizen zal ik me ook even voorstellen.
Alef Arendsen (33), wonende te Amsterdam. Begin 2009 begonnen met The New Motion met als doel gebruik van fossiele brandstoffen voor transport uit te bannen in de komende 30 jaar. We zijn er nog niet, maar wel onderweg. Elektrisch vervoer is wat mij betreft een grote stap richting dat lange termijn doel. Met de Ampera die net tot Car of the Year gekozen is hebben we voor het tweede jaar achter elkaar een elektrische auto van het jaar. Dus dat gaat goed.
Autofabrikanten maken de auto's, energiemaatschappijen produceren de energie die in de auto's gaat. Wij met The New Motion zitten daar tussenin: we zorgen ervoor dat alle elektrische auto's makkelijk, snel, eenvoudig, veilig en slim opgeladen kunnen worden. Veel meer kun je bij ons op de website lezen, maar in het kort: we bieden laadoplossingen voor thuis aan, realiseren daarnaast een landelijk dekkend netwerk van laadpunten op slimme locaties (bij kantoren, in parkeergarages, bij retailketens, vergaderlocaties, hotels, et cetera) en bieden laadabonnementen om bij dat netwerk (maar ook bij netwerken van andere aanbieders) te kunnen laden.
Rij zelf geen Ampera maar een Tesla Roadster (niet dat The New Motion dat kan betalen hoor, komt gewoon uit eigen zak...). Inmiddels meer dan 70.000 kilometers elektrisch en ik wil nooit meer terug. Ik zou intussen wel iets meer kofferruimte willen overigens, de hond moet nu op schoot als we met z'n tweeën weggaan en dat is nogal krap kan ik je vertellen.
groet,
Alef
Alef Arendsen / The New Motion
-
alefarendsen
- Bekende
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Alef Arendsen / The New Motion
Geen Ampera maar een Tesla vervoert mij elektrisch. Wel begaan met alle Ampera-rijders! En oprichter van The New Motion voor alle duidelijkheid...
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Re: Alef Arendsen / The New Motion
Alef,
Nogmaals welkom op het forum en ik waardeer het zeker dat je actief bijdraagt
Een Tesla Roadster, dat is een hele gave bak!
Misschien komt er ooit een shooting break van

Nogmaals welkom op het forum en ik waardeer het zeker dat je actief bijdraagt
Een Tesla Roadster, dat is een hele gave bak!
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
-
Karl-NL
- Bekende
- km-stand: 45011
- Lifetime: 32
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Hallo Alef,
Welkom op het Ampera forum. Ik moet helaas een 4-deurs auto kiezen van de baas... dus de enige echte optie was een Opel Ampera. De volgende wordt ook een Tesla
Heb jij nog tips voor het bespoedigen van de laadpaal aanvraag ?
Ik loop tegen wat ambtelijke molens aan in Nieuw West:
http://amperaforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=125
Grt, Karl.
Welkom op het Ampera forum. Ik moet helaas een 4-deurs auto kiezen van de baas... dus de enige echte optie was een Opel Ampera. De volgende wordt ook een Tesla
Heb jij nog tips voor het bespoedigen van de laadpaal aanvraag ?
Ik loop tegen wat ambtelijke molens aan in Nieuw West:
http://amperaforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=125
Grt, Karl.
-
alefarendsen
- Bekende
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Hi Karl, heb je al contact gehad met Marlou of Lieke ofzo van ons?
Afwezigheid van iemand kan wat mij betreft niet de reden zijn dat het proces stopt... Ik check intern even...
Afwezigheid van iemand kan wat mij betreft niet de reden zijn dat het proces stopt... Ik check intern even...
Geen Ampera maar een Tesla vervoert mij elektrisch. Wel begaan met alle Ampera-rijders! En oprichter van The New Motion voor alle duidelijkheid...