Hi Gents
Reeds 1 week in bezit van een nieuwe Ampera (Cardinal Red)
Auto rijdt super en geeft veel lol vanwege de innovatieve techniek en bijbehorende gadgets.
Maandag as. wordt een Pod Point Wandlader geplaatst door nrg2. Veel vertraging opgelopen vanwege deze onvoldoende op voorraad zou zijn bij New Motion. Weinig samenwerking in dit verband.
Enigste minpunt tot heden is de rubber flap voorspoiler. Deze wordt morgen door dealer eraf gehaald
Keep you posted.
Grtz G
Nieuwe Ampera
-
Gerard
- Newbie
- km-stand: 400
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Nieuwe Ampera
Grtz G
-
Thelosen
- Vaste klant
- km-stand: 23000
- Lifetime: 24
Re: Nieuwe Ampera
Welkom op het forum en heel veel plezier van je nieuwe auto!
Over het verwijderen van de flap wordt behoorlijk wat geschreven. Ik heb em zelf ingekort met een scherp mesje. Klusje van niks en het schrapen is grotendeels over. (Het waarschuwt nu nog net op tijd...) Zelf vind ik dat fraaier dan helemaal verwijderen.
Dat rood was ook een van mijn overwegingen. Deze kleur was echter nergens te bekijken en heb ik dus uiteindelijk maar niet gedaan.
Over het verwijderen van de flap wordt behoorlijk wat geschreven. Ik heb em zelf ingekort met een scherp mesje. Klusje van niks en het schrapen is grotendeels over. (Het waarschuwt nu nog net op tijd...) Zelf vind ik dat fraaier dan helemaal verwijderen.
Dat rood was ook een van mijn overwegingen. Deze kleur was echter nergens te bekijken en heb ik dus uiteindelijk maar niet gedaan.
-
Gerard
- Newbie
- km-stand: 400
- Lifetime: 0
Re: Nieuwe Ampera
Het is gelukkig gebeurd. Geen geschuur meer op mijn oprit. Trouwens ik vind zonder slap de auto mooier. Slap was al her en der ingedeukt en 2 bandjes los. Overigens bij de dealer Driessen in Eindhoven en Hekkert in Sittard staan ze in de showroom al zonder slap. Tja over kleur valt niet te twisten maar verrast hoeveel mensen met name de kleur zo mooi vinden. Zal zsm een paar foto's opsturen
Grtz G