laadpunten in parkeergarage

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Re: laadpunten in parkeergarage

Bericht door Alex »

shumway schreef:Van het weekend in A'dam geweest, parkeergarage Byzantium gebruikt.

Stond aangegeven dat je daar kon laden, heb geen laadpunt kunnen vinden. Is er ergens een overzicht te vinden waar je de laadpunten vindt in parkeergarages.
Ik heb hier (http://www.dutchtrafficconsult.nl/elekt ... aadpunten/) alle sites met oplaadpunten op een rijtje gezet.

Ik ga binnenkort weer eens doorzoeken naar gegevens over specifiek parkeergarages. Maar je kunt in Amsterdam in elk geal gemakkelijk op straat laden.

Tot 7 oktober?

Groet, Alex
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
shumway
Harde kern
km-stand: 73500
Lifetime: 28
Auto: Ampera-e

Bericht door shumway »

Misschien, zit niet zover van Venlo, maar heb andere verplichtingen.

Kan maar niet wennen aan dat Amsterdam, Theo Maassen heeft hier nog inmiddels klassieke uitspraak over gedaan.
Moesten op de Prinsengracht zijn, bij ons in het dorp kun je voor de deur parkeren, en laden op 200 meter.

Moet je half Amsterdam door, ga denk ik zo'n vouwfiets achterin gooien.
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon
Ivo
Beheerder
km-stand: 171000
Lifetime: 41
Auto: anders
Contacteer:

Bericht door Ivo »

Alex schreef:
shumway schreef:Ik heb hier (http://www.dutchtrafficconsult.nl/elekt ... aadpunten/) alle sites met oplaadpunten op een rijtje gezet.
of hier natuurlijk;

http://amperaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=37&p=115
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
Hanzzzz
Stamgast
km-stand: 240000
Lifetime: 31
Auto: Ampera

Bericht door Hanzzzz »

Tja, maar het vinden in de parkeergarage kan inderdaad een probleem zijn. Laatst in de Bijenkorf parkeer garage geparkeerd. Daar moest een oplaadpunt zijn. Geen bordjes dus doorrijden tot je hem ziet. In dit geval was het de aanhouder die wint. Inderdaad helemaal boven op het dak waar je niet verder kon. Bingo een oplaadpunt.

Opzich wel handig in de zin dat er geen andere lullo gaat staan die geen oplaadbare auto heeft maar een bordje was handig geweest.
lammersma
Newbie
km-stand: 75000
Lifetime: 0
Auto: Bolt

Bericht door lammersma »

In parkeergarages zitten vaak stopcontacten. Aan pilaren of zo. Het is soms even een rondje rijden, maar regelmatig is het een schot in de roos.

Overigens trof ik in Utrecht Moreelsepark 3 oplaadpunten die het geen van allen deden. Ik mocht de auto wel parkeren van de parkeerbroeder, maar opladen was helaas niet mogelijk (en de parking was verder vol).
't Is een Ampera, geen Opel...
mc_alistair
Moderator
km-stand: 86000
Lifetime: 38
Auto: Ampera
Contacteer:

Bericht door mc_alistair »

lammersma schreef:In parkeergarages zitten vaak stopcontacten. Aan pilaren of zo. Het is soms even een rondje rijden, maar regelmatig is het een schot in de roos.

Overigens trof ik in Utrecht Moreelsepark 3 oplaadpunten die het geen van allen deden. Ik mocht de auto wel parkeren van de parkeerbroeder, maar opladen was helaas niet mogelijk (en de parking was verder vol).
Ik was in Mei 2012 in Utrecht Moreelsepark en toen was de situatie hetzelfde... Beetje jammer.... Maar wel lekker een plekje dicht bij de deur :)
Cyber Gray - Full Option + SPX Voltec Thuislader
Marijn
Newbie
km-stand: 0

Bericht door Marijn »

Vorige week in Rotterdam geparkeerd in de garage onder het Schouwburgplein... perfect!

Prachtige plek waar 2 auto's naast elkaar heel ruim kunnen parkeren.
Het staat ook goed aangegeven, al voordat je de garage inrijdt hangt er een bordje.

Afbeelding
Opel Ampera... het stille genieten!
boeuf
Harde kern
Auto: anders

Bericht door boeuf »

lammersma schreef:In parkeergarages zitten vaak stopcontacten. Aan pilaren of zo. Het is soms even een rondje rijden, maar regelmatig is het een schot in de roos.
Met deze opmerking in het achterhoofd besloot ik vanochtend vroeg nog maar eens een keertje de nog lege P22 rond te rijden waar ik 4x per week parkeer. Spiedend naar een verloren schuko viel mijn mond open van verbazing toen ik twee officiële Q-Park Lolo's ontdekte..! :shock:

Niets aangegeven, geen bordje, geen afgekruiste plekken en met zwart-op-grijs nauwelijks opvallend te noemen, dus op goed geluk maar eens aangesloten en de MTC combicard er voor gehouden... laden maar :D

Dank voor de tip..! :clap: :thumbup:

Afbeelding
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
Niblick
Bekende
km-stand: 15000

Bericht door Niblick »

Marijn schreef:Vorige week in Rotterdam geparkeerd in de garage onder het Schouwburgplein... perfect!

Prachtige plek waar 2 auto's naast elkaar heel ruim kunnen parkeren.
Het staat ook goed aangegeven, al voordat je de garage inrijdt hangt er een bordje.
Is parkeren dan gratis of gunstiger of maakt het niks uit?
Bij 20.000 km een verbruik van 2,4l/100km
Bepu
Stamgast
Contacteer:

Bericht door Bepu »

In parkeergarages betaal je gewoon het geldende tarief voor het parkeren. Laden is een extra service.
Plaats reactie